نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

فصل دوم سریال Westworld احتمالا به قرون وسطی و روم باستان سر می‌زند

جاناتان نولان، سازنده سریال Westworld در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرد که ممکن است در فصل دوم این سریال شاهد پارک‌هایی در زمان قرون وسطی و روم باستان باشیم.

سریال وست‌ ورلد (Westworld) یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌های جدید در سال ۲۰۱۶ بود که این سریال قرار است برای فصل دوم نیز بازگردد. فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال همچنان ادامه دارد، اما تاکنون اطلاعات زیادی از فصل دوم سریال Westworld منتشر نشده است. در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال بود که شبکه HBO اولین تریلر فصل دوم سریال Westworld را منتشر کرد. همچنین در فصل دوم این سریال قرار است شاهد حضور بازیگران جدیدی نیز باشیم. گوستاو اسکارشگورد، هیرویوکی سانادا، فارس فارس (Fares Fares)، بتی گابریل، جاناتان تاکر، کاتیا هربس و نیل جکسون، از جمله بازیگران جدیدی هستند که در فصل دوم سریال Westworld حضور خواهند داشت و به ایفای نقش خواهند پرداخت. 

Westworld

جاناتان نولان، لیزا جوی و جی جی آبرامز مغزهای متفکر سریال Westworld هستند. نولان و جوی به‌عنوان نویسنده و سازنده سریال و آبرامز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال حضور دارند. این سریال بر اساس فیلمی به همین نام محصول سال ۱۹۷۳ که نوشته و ساخته مایکل کرایتون است، تولید و ساخته می‌شود. در فیلم Westworld شاهد پارک‌هایی در زمان قرون وسطی و روم باستان نیز بودیم، اما در سریال آن تنها پارک غرب وحشی آن نمایش داده شد. با این حال، در پایان این سریال متوجه شدیم که پارک سامورایی ورلد یا شوگان ورلد در حال ساخت است. با این وضعیت، قطعا وجود یک پارک در زمان قرون وسطی و یک پارک در زمان روم باستان در سریال Westworld می‌تواند جذاب و جالب باشد.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است که شاهد پارک‌هایی در زمان قرون وسطی و روم باستان در فصل دوم سریال Westworld باشیم. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، نولان و جوی مهمان مراسم Vanity Fair بودند و کمی در مورد ترس‌ها و امید‌های خود مثل هوش مصنوعی، صحبت کردند. همچنین از این دو نفر پرسیده شد که چرا در فصل اول سریال Westworld شاهد پارک‌هایی در زمان قرون وسطی و روم باستان نبودیم. نولان در جواب این سوال گفت:

ما باید چیزهایی را برای فصل دوم نیز حفظ می‌کردیم.

Westworld

هرچند نولان رسما وجود این دو پارک را در فصل دوم سریال Westworld تایید نکرده است، اما اشاره او به این موضوع نمی‌تواند بی دلیل باشد. پیش از این نولان و گروهش تصمیم گرفتند که برای تمرکز بیشتر و بهتر در فصل اول این سریال تنها از یک پارک که در دوران غرب وحشی بود و داستان اصلی در آن جریان داشت،‌ استفاده کنند. حال به نظر می‌رسد که زمان آن رسیده است تا محیط‌ها و دنیاهای سریال Westworld در فصل دوم آن گسترش پیدا کند. با این حال، نولان پیش از این گفته بود که قرار نیست شاهد پارک‌هایی در دوران قرون وسطی و روم باستان باشیم و حتی ممکن است دنیای سامورایی‌ها نیز در فصل دوم این سریال حضور نداشته باشد. با این حال، به نظر می‌رسد که باید منتظر غافلگیری‌های بیشتری در فصل دوم سریال Westworld باشیم.

فصل دوم سریال Westworld قرار است در بهار سال ۲۰۱۸ از شبکه HBO به روی آنتن برود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده