نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

رابرت انگلاند علاقه‌مند به حضور کوین بیکن در نقش فردی کروگر است

رابرت انگلاند، بازیگر قدیمی مجموعه Nightmare on Elm Street (کابوس در خیابان الم)، کوین بیکن را جایگزینی شایسته برای نقش قدیمی خود می‌داند.

بازیگر کارکشته و قدیمی سینمای وحشت، رابرت انگلاند، از علاقه خود به حضور کوین بیکن برای ایفای نقش شخصیت فردی کروگر در ریبوت جدید مجموعه Nightmare on Elm Street (کابوس در خیابان الم) سخن گفت. با اینکه هنوز هم بسیاری از طرفداران مجموعه Nightmare on Elm Street خواهان حضور دوباره رابرت انگلاند برای ایفای نقش شخصیت فردی کروگر هستند، ولی این بازیگر آمریکایی اعلام کرد که کار او با این مجموعه ترسناک تمام شده است و دیگر وی را در نقش فردی کروگر شرور نخواهیم دید. با این حال رابرت انگلاند بسیار مشتاق است ریبوتی از این مجموعه که وی بخش مهمی از تاریخ آن به شمار می‌رود ساخته شود. این طور که به نظر می‌رسد وی بسیار علاقمند است ببیند دستپخت جدید کمپانی نیو لاین سینما چطور خواهد بود و این کمپانی می‌تواند بار دیگر نام این مجموعه ترسناک را در ژانر وحشت زنده سازد یا خیر.   

بعد از ساخت فیلم A Nightmare on Elm Street به کارگردانی ساموئل بِیر در سال ۲۰۱۰ که بازسازی فیلمی با همین عنوان و محصول ۱۹۸۴ بود، دنیای این مجموعه ترسناک و همچنین فردی کروگر تا مدت‌ها از یاد طرفداران و سازندگان رفت و هیچ پروژه‌ای مرتبط با این مجموعه ساخته نشد. در آن فیلم رونی مارا (بازیگر فیلم The Girl with the Dragon Tattoo) در نقش نانسی و جک ارل هارلی (بازیگر فیلم Watchmen) در نقش فردی کروگر به ایفای نقش پرداختند. با وجود اینکه برخی طرفداران کم سن‌وسال‌تر از فیلم ساموئل بِیر خوششان آمد و بعضی از صحنه‌های آن فیلم اسلشر و ترسناک را دوست داشتند، ولی فیلم A Nightmare on Elm Street با نقدهای بسیار ضعیفی از سوی منتقدان همراه شد و مورد نکوهش و انتقاد بسیاری از طرفداران قدیمی و دوآتشه این مجموعه قرار گرفت و همین موارد سبب شد کمپانی نیو لاین سینما تا مدت‌ها به فکر ساخت فیلمی از این مجموعه نباشد. با این حال فروش این فیلم بد نبود و توانست با بودجه ۳۵ میلیون دلاری خود نزدیک ۱۱۵ میلیون دلار در گیشه فروش داشته باشد.   

Englund

رابرت انگلاند در طول این چند سال هیچ‌وقت از بازی جک ارلی هالی در نقش فردی کروگر به بدی یاد نکرده است، ولی خب نظر خود را در مورد بد بودن کلیت فیلم و عدم علاقه‌اش به این بازسازی را نیز پنهان نساخت. وی همواره بدین موضوع اشاره داشت که امیدوار است روزی دوباره تصمیم به ساخت و ریبوت این مجموعه گرفته شود و نام آن را بار دیگر بر سر زبان‌ها بیافتد. به‌تازگی نیز رابرت انگلاند در مصاحبه با سایت Cinema Blend از علاقه خود به حضور کوین بیکن در نقش قاتل سریالی مجموعه Nightmare on Elm Street سخن گفت. سخنان وی را در این رابطه با هم می‌خوانیم:

شایعات در مورد احتمال ساخت ریبوت مجموعه Nightmare on Elm Street به گوش من هم خورده است. صحبت‌هایی در مورد حضور کوین بیکن و شاید حتی انتخاب این بازیگر برای ایفای نقش فردی کروگر شده است؛ فکر می‌کنم کوین بیکن انتخابی عالی برای ایفای این نقش خواهد بود. کوین بیکن از بازیگران مورد علاقه من در ژانر وحشت است و اگر هنوز فیلم Stir of Echoes را از وی ندیده‌اید، حتماً آن را تماشا کنید. فکر می‌کنم کوین بیکن بهترین و مناسب‌ترین انتخاب برای ایفای نقش شخصیت فردی کروگر است. فکر می‌کنم او از آن دسته بازیگرانی است که به ژانر وحشت به دیده احترام می‌نگرند و این ژانر را مورد ریشخند و استهزا قرار نمی‌دهند. واقعاً فکر می‌کنم حضور وی در مجموعه جدید بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.

Bacon

همان طور که رابرت انگلاند در صحبت‌های خود بدین موضوع اشاره داشت، چند وقتی می‌شود که نام کوین بیکن برای حضور در ریبوت جدید مجموعه Nightmare on Elm Street به گوش می‌خورد و خبر انتخاب احتمالی وی برای ایفای نقش فردی کروگر در بسیاری از سایت‌های اینترنتی منتشر شده است. این طور که به نظر می‌رسد کوین بیکن نیز بدش نمی‌آید در ریبوت این مجموعه ترسناک حضور داشته باشد و تلویحاً از این ایده استقبال کرده است.

کوین بیکن بهترین و مناسب‌ترین انتخاب برای ایفای نقش شخصیت فردی کروگر است. فکر می‌کنم او از آن دسته بازیگرانی است که به ژانر وحشت به دیده احترام می‌نگرند  

با وجود اینکه نام کوین بیکن بسیار بزرگ‌تر از تصور حضور وی در نقش شخصیتی شرور و منفی است، با این حال باید بدین موضوع اشاره داشته باشیم که وی در سابقه کاری خود تجربه حضور در فیلم‌های مرتبط با ژانر ترسناک را داشته است. یکی از این فیلم‌ها Stir of Echoes بود که رابرت انگلاند در سخنان خود به این فیلم اشاره داشت. کارگردانی فیلم Stir of Echoes بر عهده دیوید کپ معروف بود و این فیلم ترسناک و مأورالطبیعه مورد استقبال منتقدان نیز قرار گرفته بود. از دیگر فیلم‌های ترسناکی که کوین بیکن در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان به فیلم‌هایی همچون Flatliners (مرگ‌بازان) محصول ۱۹۹۰ و Tremors (لرزش) اشاره داشت. کوین بیکن در سریال The Following (پیرو) شبکه FOX که داستان قاتلی سریالی را روایت می‌کرد نیز به نقش‌آفرینی پرداخته است. کوین بیکن در فیلم Friday the 13th (جمعه سیزدهم)، محصول سال ۱۹۸۰ نیز حضور داشته و هیچ‌گاه از حضور در این فیلم ابراز پشیمانی نکرده است.

هنوز اطلاعات چندانی از ریبوت مجموعه Nightmare on Elm Street در دسترس نیست و برای آگاهی از جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار آتی بمانیم.

آخرین فیلمی که از کوین بیکن بر روی پرده سینما اکران شد، فیلم Patriots Day (روز مهین‌پرستان) به کارگردانی پیتر برگ بود. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به جان گودمن، مارک والبرگ، نینا دوبرو، جی. کی. سیمونز و میشل موناهن اشاره کرد. فیلم Patriots Day با وجود عملکرد ضعیف در گیشه، با بازخورد خوبی از طرف منتقدان همراه بود.   

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده