نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

فصل دوم سریال Westworld منشا و هدف اصلی پارک را کاوش خواهد کرد

ایوان ریچل وود در مصاحبه جدید خود گفته است که فصل دوم سریال Westworld به منشا و هدف اصلی پارک خواهد پرداخت.

در فصل اول سریال وست‌ ورلد (Westworld) به بیشتر سوالات مهم و بزرگ در مورد اسرار گذشته پارک پاسخ داده شد، اما همچنان نقاط مبهم و سوالات زیادی در مورد تاریخچه سی ساله این پارک وجود دارد که ممکن است به برخی از آن‌ها در فصل دوم این سریال پاسخ داده و حتی نگاه عمیق‌تری به اسرار پارک در فصل دوم سریال Westworld برای بینندگان ایجاد شود. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از ستارگان این سریال گفته است که نه‌تنها قرار است به گذشته پارک در فصل دوم سریال این سریال پرداخته شود، بلکه قرار است هدف و منشا حقیقی خلق این پارک را نیز در فصل دوم این سریال نیز مشاهده کنیم.

westworld

ایوان ریچل وود، بازیگر نقش دلورس ابرناثی در سریال Westworld، در حاشیه جوایز هنرهای خلاق امی امسال در مورد فصل دوم این سریال کمی صحبت کرد. او در ابتدا در مورد نقش خود در این سریال صحبت کرد و گفت که دلورس حضور کاملا متفاوتی را در فصل دوم این سریال خواهد داشت و به یک شخصیت کاملا متفاوت و بی‌رحم تبدیل شده است. همچنین فصل دوم سریال Westworld قرار است بیشتر به روزهای اولیه پارک که آرنولد و فورد در آن نقش داشتند و در فصل اول شاهد صحنه‌هایی از این دوره زمانی بودیم، پرداخته شود. همچنین فصل دوم سریال Westworld قرار است عمیق‌تر از فصل گذشته ریشه و هدف اصلی و اسرارآمیز پارک را کاوش کند. ریچل وود گفت:

فکر می‌کنم که قرار است چیزهای خیلی بیشتری را در مورد وست ورلد مشاهده کنیم که کمی بیشتر از پرداختن به گذشته آن است. در فصل دوم سریال Westworld قرار است به موضوعاتی چون چگونگی به‌وجود آمدن پارک و اینکه چه دلایلی پشت آن وجود داشت، پرداخته شود. قرار است جای بسیاری از قطعات پازل در فصل دوم مشخص شود.

westworld

با این حال، هنوز سوالات زیادی در مورد سریال Westworld از فصل اول آن باقی مانده است که انتظار می‌رود به بخش زیادی از آن‌ها در فصل دوم پاسخ داده شود. در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال بود که شبکه HBO اولین تریلر فصل دوم سریال Westworld را منتشر کرد. همچنین در فصل دوم این سریال قرار است شاهد حضور بازیگران جدیدی نیز باشیم. گوستاو اسکارشگورد، فارس فارس (Fares Fares)، بتی گابریل، جاناتان تاکر، کاتیا هربس و نیل جکسون، از جمله بازیگرانی جدیدی هستند که در فصل دوم سریال Westworld حضور خواهند داشت و به ایفای نقش خواهند پرداخت. 

فصل دوم سریال Westworld قرار است در بهار سال ۲۰۱۸ از شبکه HBO به‌روی آنتن برود. کار ساخت و تولید این سریال بر عهده جاناتان نولان و لیزا جوی است و جی جی آبرامز نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در سریال Westworld حضور دارد. این سریال نامزد جوایز مختلفی شده است و در حال حاضر فصل دوم مراحل فیلمبرداری و تولید خود را سپری می‌کند.


منبع ScreenCrush
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده