نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۵

پوسترهای جدید شخصیت‌های فیلم Star Wars: The Last Jedi منتشر شد

به تازگی پوسترهای جدیدی از شخصیت‌های اصلی فیلم Star Wars: The Last Jedi منتشر شده که ظاهر واضح‌تری از کاراکترها را نسبت به قبل به ما نشان می‌دهد.

چند ساعت گذشته چندین تصویر تبلیغاتی از شخصیت‌های اصلی فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) با همان حال و هوای داستان فیلم به صورت آنلاین منتشر شده است. ما در این پوسترها می‌توانیم تصویر و ظاهر واضح‌تری نسبت به تصاویری که قبلا منتشر شده بود، از شخصیت‌هایی مانند لوک، ری، فین، BB-8 و ژنرال لیا داشته باشیم. با تشکر از کارت‌های معروف Topps که ما با استفاده از آنها توانستیم اخیرا تصویر جدید و واضحی هم از شخصیت رهبر محفل - اسنوک از فیلم The Last Jedi ببینیم. حالا در کنار تصویر جدید اسنوک، ما می‌توانیم تصاویر دیگر از شخصیت‌های اصلی این فیلم را هم مشاهده کنیم.

در انتهای همین پست شما می‌توانید پوستر‌های جدیدی از شخصیت‌های اصلی داستان مانند لوک، ری، پو دامرون، آدمیرال اکبار، C-3PO و خیلی شخصیت‌های دیگر این فیلم مورد انتظار مشاهده کنید. همچنین پوستری هم از شخصیت پورگ محبوب منتشر شده است.

کارگردانی و نویسندگی جدیدترین قسمت از سری فیلم جنگ ستارگان به عهده ریان جانسون، کارگردان فیلم آجر (Brick) و لوپر (Looper) است و داستان از همانجایی آغاز می‌شود که در قسمت قبل یعنی فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) رها شده بود. ما دوباره در این قسمت هم شاهد حضور بازیگران محبوبی مانند مارک همیل در نقش لوک اسکای واکر، کری فیشر مرحوم در نقش ژنرال لیا اورگانا، آدام درایور در نقش کایلو رن، دیزی ریدلی در نقش ری، جان بویگا در نقش فین، لوپیتا نیونگو در نقش ماز کاناتا، اسکار آیزاک در نقش پو دامرون، دامنل گلیسون در نقش ژنرال هاکس، آنتونی دنیلز در نقش C-3PO، گوئندولین کریستی در نقش کاپیتان فاسما و اندی سرکیس در نقش سوپریم لیدر اسنوک خواهیم بود. برنده جایزه اسکار یعنی بنیسیو دل تورو، نامزد جایزه اسکار یعنی لورا درن و کلی ماری که بازیگری تازه‌کار است، از جمله بازیگرانی هستند که ما در فیلم The Last Jedi با آنها آشنا خواهیم شد.

این قسمت از دنباله‌ی سری فیلم Star Wars توسط کاتلین کندی و رام برگمن تهیه‌کنندگی می‌شود. از تهیه‌کنندگان اجرایی این اثر می‌توان به جی جی آبرامز، جیسون مک گاتلین و تام کارنوفسکی اشاره کرد.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده