نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۸

فیلم های Star Wars جزو استریم اختصاصی کمپانی دیزنی خواهند بود

بر اساس گزارش‌های اخیر و بیانیه جدید شرکت دیزنی، سری فیلم جنگ ستارگان و آثار مارول جزو سرویس جدید استریم اختصاصی کمپانی دیزنی خواهد بود.

تقریبا ماه قبل خبری درباره کمپانی دیزنی منتشر شد، مبنی بر اینکه این شرکت قصد دارد تا سال ۲۰۱۹ سرویس استریم اختصاصی خود را راه‌اندازی کند و قرار است تمامی فیلم‌هایی که زیر نظر این کمپانی ساخته شده و برای اکران بعد از سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده است، از سرویس استریم شبکه نت فلیکس خارج شود. در این خبر به طور رسمی اعلام شده بود که فیلم‌های کمپانی دیزنی و پیکسار از سرویس استریم نت‌فلیکس خارج می‌شوند، اما از سرنوشت و آینده فیلم‌های مارول و سری فیلم جنگ ستارگان (Star Wars) که زیر نظر این شرکت ساخته می‌شود و دیزنی مالکیت آنها را دارد صحبتی نشده بود. در چند وقت اخیر نت‌فلیکس با این کمپانی در مذاکره بود تا بتواند حق پخش این فیلم‌های باارزش و محبوب را در سرویس خود نگه دارد.

حال بر اساس اخبار به‌دست آمده به نظر می‌رسد که این نت‌فلیکس نیست که از این مذاکرات سربلند بیرون آمده است. باب ایگر، مدیر عامل کمپانی دیزنی، در بیانیه‌ای اعلام کرد که فیلم‌های مارول استودیو و کمپانی لوکاس فیلم در آینده‌ای نزدیک به طور اختصاصی در سرویس استریم این کمپانی قابل دسترسی و مشاهده است. به احتمال زیاد این حرف به این معنا است که آخرین قسمت از سری فیلم Star Wars یعنی Episode IX که در حال حاضر مراحل تولید و توسعه خود را طی می‌کند، به همراه فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) و فیلم انتقام جویان 4 (Avengers 4) فقط در سرویس استریم اختصاصی دیزنی قابل دسترسی است.

در جلسه پرسش و پاسخ یک کنفرانس مطبوعاتی، ایگر علاوه بر اعلام بیانیه ذکر شده، جزئیاتی را هم از سرویس استریم جدید خود بیان کرد. یکی از این جزئیات درباره تاریخ راه‌اندازی این سرویس بود و مشخص شد که آنها اواخر سال ۲۰۱۹ را برای عرضه سرویس جدید خود در نظر گرفته‌اند. ایگر همچنین اعلام کرد که کمپانی دیزنی در حال تولید چهار یا پنج فیلم و برنامه تلویزیونی است تا بتواند هر سال یکی از آنها را برای مشترکان سرویس استریم خود منتشر کند. برای مایی که افسوس ایده پرداخت اشتراک‌های فردی بی‌شمار را می‌خوریم خبر خوبی نیست، اما با توجه به میزان باارزش بودن این روش برای دیزنی، این کار از نگاه مالی قابل فهم و درک است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده