نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

پیوستن بازیگر سریال Fringe به فصل 4 سریال Gotham

با اینکه تنها چند روز بیشتر به شروع پخش سریال گاتهام (Gotham) نمانده اما تیم تولیدات بیکار ننشستند و با انتشار خبر پیوستن بازیگر دیگری، آتش هیجان طرفداران را بیشتر کردند.

مشاهده‌کننده (The Observer) محبوب ما قرار است دوباره به شبکه FOX بازگردد اما اینبار با سریال فرینج (Fringe) بازنخواهد گشت. سریال گاتهام (Gotham) جدیدترین دشمن بتمن داستان را هم در لیست شخصیت‌های خودش ثبت کرد و این بار قرار است مایکل سروریس ما را با شخصیت منفور دنیای دی سی یعنی پروفسور پیگ (Professor Pyg) آشنا کند.

در طی برنامه TVLine مشخص شد که بازیگر محبوب و سابق سریال Fringe در آینده‌ای نزدیک در نقش Professor Pyg در چند قسمت از فصل 4 سریال گاتهام حضور خواهد داشت. پروفسور پیگ در کتاب‌های کامیک به عنوان کسی شناخته می‌شود که بیماری اسکیزوفرنی دارد، نام او لزلو ولنتین است که ماسک مخصوص به خود را به صورت می‌زند و رهبر گروه جنایتکاری به نام Circus of Strange است. به نظر می‌رسد که جدیدا برای سروریس تبدیل به یک عادت شده که در سریال‌های تلویزیونی نقش شخصیت‌های منفور و شرور را ایفا کند. او اخیرا در سریال The Tick که در شبکه آمازون پخش می‌شد نقش منفور Ramses IV را ایفا می‌کرد.

از طرف دیگر ما می‌دانیم که در فصل چهارم که حالا به طور رسمی با عنوان Dawn of Night نام گرفته، ستاره محبوب سریال تین ولف (Teen wolf) یعنی کریستال رید قرار است نقش دختر باهوش دان فالکون به نام سوفیا فالکون را ایفا کند. ما می‌دانیم که شخصیت اسکرکرو (مترسک) باز هم در این فصل بازمی‌گردد، شخصیت رأس‌الغول با بازی الکساندر صدیق در آینده‌ای نزدیک نقش پررنگ‌تر و بزرگترین را در این سریال ایفا خواهد کرد، همچنین مشخص شد که نام واقعی بوچ گیلزین در واقع سایرس گلد است که در کتاب‌های کامیک به سولومون گراندی (Solomon Grundy) شناخته می‌شود و همچنین در تریلرها فهمیدیم که کسی لباس بتمن را ارتقا داده است.

اما متاسفانه برای فهمیدن بقیه جزئیات و اینکه چه اتفاقی قرار است در این سریال بیوفتد باید چند روز دیگر منتظر باشیم.. فصل 4 سریال Gotham در تاریخ ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۷ (۳۰ شهریور ۱۳۹۶) به روی آنتن خواهد رفت.


منبع ScreenCrush
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده