نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

شبکه HBO برنامه جدیدی در رابطه با سریال بازی تاج و تخت معرفی کرد

شبکه تلویزیونی HBO یک برنامه جدید و هفت قسمتی را با هدف تشریح وقایع فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت، معرفی کرد.

گرچه فصل هفتم سریال Game Of Thrones به صورت رسمی به پایان رسید، اما این به معنی آن نیست که کار شبکه HBO با این فصل از سریال تمام شده است. سازندگان به خوبی می‌دانند که طرفداران سریال هنوز هم مشتاق به صحبت در مورد آن هستند و شبکه HBO آن دسته از طرفدارانی را که در حال بحث و گفتگو در مورد فصل هفتم و پایان دراماتیک آن هستند به حال خودشان رها نکرده است. در همین راستا، اچ‌بی‌او پخش برنامه‌ای به نام «افشای بازی» (Game Revealed) را آغاز کرده است. این برنامه که پس از فصل هفتم مجموعه و با هدف تشریح وقایع این فصل پخش می‌شود، شامل پشت‌صحنه‌ی این فصل نیز خواهد بود. این بخش جدید هم‌اکنون در سرویس‌های HBO Now ،HBO GO ،HBO Demand و دیگر سرویس‌های شبکه اچ‌بی‌او موجود است.

این بخش هفت قسمتی شامل مصاحبه‌ی اختصاصی با تیم بازیگری سریال است. هدف از این کار روشن شدن چگونگی رخ دادن برخی از اتفاقات فصل هفتم سریال است. اولین قسمت بخش «افشای بازی» هم‌اکنون در دسترس کاربران قرار دارد و ۶ قسمت دیگر این بخش نیز به صورت هفتگی در روز دوشنبه‌ی هر هفته توسط شبکه HBO منتشر خواهد شد.

قسمت اول این بخش شامل سه ویدیوی مختلف است. در ویدیوی اول چگونگی پیاده‌سازی سکانس تغییر چهره‌ی آریا به والدر فری و چگونگی استفاده از مناظر طبیعی کشور اسپانیا برای پس‌زمینه‌ی دروازه‌های دراگون‌استون را می‌بینیم. در قسمتی دیگر از این ویدیو مصاحبه با کارگردان قسمت‌های اول و هفتم فصل هفتم سریال، یعنی جرمی پودسوا و طراح اعضای مصنوعی بدن، یعنی بری گاور را خواهیم دید و در پایان شاهد مصاحبه بازیگرانی مثل امیلیا کلارک، میسی ویلیامز و بازیگر میهمان مجموعه، اد شرن خواهیم بود.

در مجموع در این قسمت شاهد دو پشت صحنه، بررسی جلسه ملکه‌های دنیای وستروس در دراگون‌پیت و نظر بازیگران در مورد رابطه‌ی بحث‌برانگیز جان اسنو و دنریس تارگرین خواهیم بود.

شما می‌توانید دو ویدیو‌ی منتشر شده از قسمت اول برنامه‌ی «افشای بازی» را در زیر مشاهده کنید:

برای دانلود ویدیو از طریق آپارات اقدام کنید

برای دانلود ویدیو از طریق آپارات اقدام کنید


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده