نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۶

سریال Room 104 برای فصل دوم تمدید شد

شبکه HBO از تمدید سریال آنتولوژی اتاق ۱۰۴ (Room 104) برای فصل دوم خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO اعلام کرد که سریال Room 104 برای فصل دوم تمدید شده است. امی گراویت، معاون اجرایی مدیر بخش برنامه‌های شبکه HBO این خبر را رسما تایید و اعلام کرد که برادران دوپلاس برای ساخت فصل دوم این سریال بازخواهند گشت. جی و مارک دوپلاس که بیشتر با نام برادران دوپلاس شناخته می‌شوند، کار ساخت این اثر آنتولوژی را بر عهده دارند. اتفاقات این سریال در یک اتاق در یک متل جریان دارد و شاهد اتفاقاتی در سبک‌های مختلف از جمله درام، کمدی و ترسناک در این سریال هستیم. گراویت گفت:

جی و مارک دوپلاس دارای استعداد داستان‌پردازی‌های مختلف برای خلق و ساخت سریال‌های آنتولوژی درخشان در دنیای امروزی هستند. فرمت سریال Room 104 باعث ایجاد امکانات و فرصت‌های بی‌پایان برای استعدادهای جدید است که بتوانند خود را در این سریال آزمایش کنند. من بی‌صبرانه منتظر تماشای قسمت‌های آینده فصل اول و فصل دوم این سریال هستم.

جی و مارک دوپلاس نیز در رابطه با تمدید سریال Room 104 برای فصل دوم گفتند:

ما نمی‌توانیم آخرین‌باری را که یک محصول بسیار سرگرم‌کننده ساختیم، به یاد آوریم. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که توانستیم از ایده‌های عجیب و جالبی در فصل اول استفاده کنیم و بی‌صبرانه منتظر استفاده از ایده‌های جدید و بسیار عجیب دیگر در فصل دوم این سریال هستیم.

Room 104

فصل اول سریال Room 104 در ۱۲ قسمت تولید و پخش آن از تاریخ ۲۸ جولای امسال (۶ مرداد) از شبکه HBO آغاز شده است. قسمت پایانی فصل اول این سریال قرار است در تاریخ ۱۳ اکتبر امسال (۲۱ مهر) از شبکه HBO منتشر شود. هر قسمت این سریال دارای داستان، لحن، دوره، سبک، شخصیت و بازیگرهای متفاوتی است که اتفاقات آن در یک اتاق رخ می‌دهد. آنا بودن و رایان فلک، سارا آدینا اسمیت، داگ امت، سو یونگ کیم، دایانا هانسون، چاد هارتگان، مگان گریفیتس، مارتا کانینگهام و راس پارتریج، از جمله کارگردان‌های فصل اول سریال Room 104 هستند.

هوگو آرمسترانگ، دیوی بلو، ملونی دیاز، جی دوپلاس، ورونیکا فالکون، آدام فاستر، الن گیر، کر گیلکریست، فیلیپ بیکر هال، سارا هی، پورنا جاگاناتان، اورلاندو جونز، اتان و گاوین کنت، امی لندکر، کنستانتین لاویش، سمیرا لوکتمان هریس، کتا مگات، ناتالی مورگان، راس پارتریج، کاران سونی، دندری تیلور، تونی تاد، ویل ترانفو، جیمز ون در بیک، می ویتمن و نت ولف از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Room 104 حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده