نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۰

سه بازیگر جدید به فیلم Bohemian Rhapsody برایان سینگر پیوستند

مطلع شدیم که بن هاردی، جوزف مازلو و گویلیم لی به جدیدترین فیلم برایان سینگر به نام Bohemian Rhapsody (راپسودی بوهمی) که حول محور یک گروه راک است پیوستند.

بن هاردی، جوزف مازلو و گویلیم لی در جدیدترین اثر مشترک سه کمپانی فاکس، نیو ریجنسی و جی کی فیلمز به نام Bohemian Rhapsody یا «راپسودی بوهمی» به رامی ملک پیوستند.

فیلم Bohemian Rhapsody، جدیدترین اثر برایان سینگر است که سبکی زندگی‌نامه‌ای دارد و درباره اعضای اصلی گروه راک Queen (ملکه) است. در جدیدترین اخبار به دست آمده، بن هاردی، جوزف مازلو و گویلیم لی به عنوان جدیدترین بازیگران در نقش اعضای این گروه به لیست بازیگران فیلم اضافه شدند. جوزف مازلو قرار است نقش گیتاریست گروه کویین یعنی جان دیکن را ایفا کند و بن هاردی هم در نقش درامر گروه یعنی راجر تیلور ظاهر می‌شود. گویلیم لی هم نقش گیتاریست اصلی گروه یعنی برایان می را ایفا خواهد کرد.

رامی ملک هم مدت‌ها قبل برای ایفای نقش خواننده و اصلی‌ترین عضو گروه یعنی فردی مرکوری برای این فیلم انتخاب شده بود. این فیلم که حول محور اعضای گروه راک ملکه می‌چرخد، توسط سه کمپانی فاکس، نیو ریجنسی و جی کی فیلمز تهیه‌کنندگی می‌شود و این سه کمپانی تولید و توزیع آن را بر عهده دارند. جاستین هِیث (نویسنده فیلم گنجشک قرمز Red Sparrow و جاده انقلابی Revolutionary Road) به همراه گراهام کینگ، رئیس کمپانی جی کی فیلمز، جیم بیچ و خود برایان سینگر نویسندگی فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند. دنیس اوسالاون، آرنان میلشان و جین رزنتال هم تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم راپسودی بوهمی را برعهده دارند. کیارا گولدبرگ به نمایندگی از کمپانی فاکس به طور کامل روی تمامی مراحل تولید این فیلم نظارت دارد. تولید و فیلمبرداری این فیلم از پاییز امسال آغاز خواهد شد.

آهنگ‌های گروه ملکه (Queen) به قدری محبوب و تاثیرگذار بودند که برخی از آنها در لیست ۱۰ آهنگ برتر قرار گرفته‌اند

دیکن ملقب به دیسی تا به حال آهنگ‌های خیلی زیادی را برای گروه تولید و کامپوز کرده است که برخی از آنها مانند You're My Best Friend (تو بهترین دوست من هستی)، Another One Bites the Dust (دیگری به خاک سیاه می‌نشیند)، Back Chat و I Want to Break Free (می‌خواهم آزاد شوم) در لیست ۱۰ آهنگ برتر قرار گرفت. دیکن همچنین در مدیریت امور مالی گروه هم فعالیت‌هایی داشت. تیلور به عنوان یکی از تاثیرگذارترین و مهم‌ترین درامرهای راک در تمام طول تاریخ محسوب می‌شد و در همه آلبوم‌هایی که از گروه ملکه منتشر می‌شد، او حداقل یک آهنگ را کامپوز می‌کرد و می‌خواند. می هم به عنوان یکی از بنیان‌گذاران گروه مرکوری و تیلور شناخته می‌شد و به خاطر کارهای فوق‌العاده‌ای که او با گیتارش در زمان اوج گروه یعنی از اواسط دهه ۱۹۷۰ تا اوایل دهه ۱۹۹۰ می‌کرد، بسیار ستایش می‌شد.

مازلو کار خود را با ایفای نقش به‌یادماندنی تیم مورفی در نسخه اصلی فیلم Jurassic Park (پارک ژوراسیک) آغاز کرد و از آن زمان تا به امروز لیست بلند بالایی از فیلم‌های فوق‌العاده و به‌یادماندنی را که در آنها ایفای نقش کرده ترتیب داده است. او فیلم‌هایی مانند The Social Network (شبکه اجتماعی)، G.I. Joe: Retaliation (جی. آی. جو: تلافی)، The River Wild (رودخانه وحشی)، Shadowlands (سرزمین سایه‌ها) و Presumed Innocent (بی‌گناه) را در رزومه کاری خود دارا است. جوزف مازلو در زمینه تلویزیونی هم به همین اندازه خوب عمل کرده و در سریال‌هایی مانند The Pacific (اقیانوس آرام) از شبکه HBO و Justified (موجه شده) ایفای نقش کرده است. فعالیت‌های او فقط به دنیای بازیگری ختم نمی‌شود و مازلو اولین فعالیت کارگردانی خود را در سال ۲۰۱۶ و با فیلم Undrafted (بازیکن آزاد) آغاز کرد که در این اثر علاوه بر کارگردانی، او وظیفه نویسندگی، بازیگری و تهیه‌کنندگی را هم بر عهده داشت. مازلو همچنین قراردادهایی هم با کمپانی‌هایی مانند APA ،Podwall Entertainment و Felker Toczek را امضا کرده است.

بن هاردی اخیرا در فیلم X-Men: Apocalypse (مردان ایکس: آخرالزمان) دیده شد و قرار است در فیلم Mary Shelly (مری شلی) به همراه ال فانینگ ایفای نقش کند. او همچنین با سه کمپانی انگلیسی WME ،Untitled و CAM هم قرارداد کاری دارد.

گویلیم لی هم اخیرا در سریال‌های تلویزیونی مانند Jamestown (جیمزتَون) و Midsomer Murders (قتل‌های میدسامر) ایفای نقش کرد. همچنین او در فیلم مورد انتظار The Last Witness (آخرین شاهد) هم ایفای نقش خواهد کرد و با سه کمپانی انگلیسی Gersh ،Authentic و Hamilton Hodell قرارداد کاری دارد.

در این میان یادآوری می‌کنیم که فیلم Bohemian Rhapsody برای اکران در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ (۴ دی ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده