// چهار شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰

احتمال کنار گذاشتن شخصیت نیک فیوری از دنیای سینمایی مارول

به ادعای ساموئل ال جکسون، بازیگر نقش نیک فیوری، این شخصیت در قسمت‌های سوم و چهارم The Avengers حضور نخواهد داشت. او برای بازی در Captain Marvel نیز پیشنهادی نداشته است.

ساموئل ال جکسون با بازی در نقش نیک فیوری در مجموعه فیلم‌های مارول، اگر چه زحمت گرد هم جمع کردن ابرقهرمانان مختلف را بر دوش کشیده، اما در بزرگ‌ترین مبارزه‌ی آنها حضور نخواهد داشت. او ضمن تایید خبر عدم بازگشتش به قسمت‌های سوم و چهارم انتقام جویان (The Avengers)، تاکید می‌کند که تا به امروز هیچ قراردادی را برای بازی در فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) امضا نکرده است.

نیک فیوری اگرچه یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول است، اما به نظر می‌رسد که او از داستان این مجموعه کنار گذاشته شده است. بدون او انتقام‌جویان نیز وجود نخواهند داشت و بدین ترتیب احتمالا لوکی به همراه ارتش چیتاری می‌توانند آزادانه وارد زمین شوند و برنامه‌های خود را با سرعت بیشتری به پیش ببرند. طرفداران ال جکسون منتظر دیدن شخصیت نیک فیوری در کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) بودند، ولی در نهایت تعجب، در فیلم اثری از وی نیافتند. به راستی چه اتفاقی برای نیک فیوری افتاده که انتقام‌جویان: عصر اولتران (Avengers: Age of Ultron) آخرین حضور وی در دنیای سینمایی مارول به حساب می‌آید.

samuel l jackson

کوین فایگی، رئیس استودیوهای فیلمسازی مارول، پیش از این در خلال نمایشگاه کامیک‌ کان سن دیگو اشاره کرده بود که نیک فیوری، در فیلم کاپیتان مارول بازگشتی دوباره خواهد داشت، اما ال جکسون تا به این لحظه هیچ پیشنهادی را از طرف استودیو مبنی بر حضور در این فیلم دریافت نکرده است. این موضوع را او در مصاحبه‌ی اخیرش با یاهو عنوان می‌کند:

نه قراردادی با من امضا شده و نه فیلمنامه‌ای به دستم رسیده است. در روزهای گذشته با بری لارسون نیز صحبت کرده‌ام، اما او هم چیزی در این رابطه به من نگفت. در واقع او تنها بازیگری است که مطمئنم در فیلم حضور خواهد داشت.

ال جکسون در ادامه خاطرنشان می‌کند که در فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) نیز نمی‌توان به دنبال شخصیت نیک فیوری گشت:

در «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» جزو بازیگران کار نبودم و در قسمت‌های سوم و چهارم انتقام‌جویان نیز حضور نخواهم داشت. آنها هم‌اکنون مشغول تصویربرداری انتقام‌جویان هستند، اما تا این لحظه هنوز سراغی از من نگرفته‌اند. من اولین سیاه‌پوست دنیای مارول بودم، ولی حالا اجازه نمی‌دهند در فیلم پلنگ سیاه بازی کنم. چطور ممکن است فیلمی از مارول با محوریت شخصیت‌های سیاه‌پوست ساخته شود ولی نیک فیوری بین آن شخصیت‌ها نباشد؟

samuel l jackson

ساموئل ال جکسون ۶۸ ساله که جزو پرکارترین بازیگران حال حاضر دنیای سینما به حساب می‌آید، امسال در دو فیلم با بری لارسون، بازیگر نقش کاپیتان مارول، همکاری داشته که یکی از آنها، کونگ: جزیره جمجمه (Kong: Skull Island) به عنوان اثری از جهان سینمایی MonsterVerse، چند ماه قبل به نمایش درآمد. فیلم دیگر آنها فروشگاه تک شاخ (Unicorn Store) نام دارد که به عنوان نخستین تجربه‌ی ‌کارگردانی لارسون، همزمان با فصل جوایز به اکران عمومی درخواهد آمد. از دیگر فیلم‌های آینده‌ی ال جکسون می‌توان به گلس (Glass) به کارگردانی ام. نایت شیامالان اشاره کرد که ادامه‌ای بر فیلم موفق نشکن (Unbreakable) محصول سال ۲۰۰۰ خواهد بود و طی اتفاقاتی به فیلم دیگر شیامالان، شکاف (Split) نیز متصل خواهد شد. یونیورسال پیکچرز تاریخ هجدهم ژانویه‌ی ۲۰۱۹ (۲۸ دی ۱۹۹۷) را برای اکران گلس در نظر گرفته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده