نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۵

احتمال حضور ریگار تارگرین در فصل هفتم سریال Game of Thrones

به نظر می‌رسد که اطلاعات به سرقت رفته سریال Game of Thrones توسط هکرها، نام بازیگر نقش ریگار تارگرین را در فصل هفتم این سریال فاش کرده است.

ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان فصل هفتم سریال Game of Thrones و فصل‌های گذشته آن را برای شما فاش کند

 

ریگار تارگرین یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های دنیای وستروس در کتاب و سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) است. او پسر شاه ایریس تارگرین ملقب به پادشاه دیوانه و برادر بزرگ‌تر ویسریس (با بازی هری لوید) و دنریس تارگرین (با بازی امیلیا کلارک) است. در نهایت پس از اینکه ریگار، لیانا استارک (با بازی اشلینگ فرنچوسی) را می‌رباید، در نبرد ترایدنت و در محل روبی فورد توسط رابرت براتیون (با بازی مارک ادی) کشته می‌شود. به همین منظور در طول سریال شاهد حضور این شخصیت نبوده‌ایم و تنها اشاراتی کوتاه به شخصیت ریگار در طول سریال Game of Thrones شده است.

در اواخر فصل ششم سریال Game of Thrones، در یکی از رویاهای برن استارک (با بازی ایزاک همپستد رایت) دیدیم که لیانا در برج جوی فرزندی را به دنیا می‌آورد که پسر ریگار است. پس از آن لیانا پسرش را به ند استارک (با بازی شان بین و رابرت آرمایو)، برادرش می‌سپارد و از دنیا می‌رود. سرانجام مشخص می‌شود که پسر لیانا و ریگار در واقع جان اسنو (با بازی کیت هرینگتون) بوده است و یکی از مهم‌ترین رازهای دنیای وستروس سرانجام در پایان فصل ششم سریال Game of Thrones فاش و مشخص شد. حال به نظر می‌رسد که ریگار تارگرین قرار است در فصل هفتم این سریال حضور داشته باشد.

قسمت پنجم فصل هفتم سریال Game of Thrones

مدتی پیش شبکه HBO مورد حمله هکرها قرار گرفت و در طی این حمله سایبری، فیلمنامه قسمت چهارم فصل هفتم سریال Game Of Thrones دزدیده و سپس توسط این هکرها فاش شد. هکرها حدود ۱.۵ ترابایت اطلاعات و محتویات را از شبکه HBO دزدیده‌ بودند که بخشی از این اطلاعات شامل اطلاعات شخصی بازیگران سریال Game of Thrones بوده است. طبق خبری که وب‌سایت Huffpost منتشر کرده، اطلاعات فاش‌شده توسط هکرها نشان می‌دهد که در فصل هفتم سریال Game of Thrones قرار است شاهد حداقل یک فلش‌بک به گذشته باشیم که در این صحنه از سریال، شخصیت ریگار تارگرین حضور دارد و ویلف اسکالدینگ نقش این شخصیت را در فصل هفتم این سریال بازی کرده است. با این حال، طبیعی است که این خبر هنوز رسما تایید نشده باشد، اما برخی از کاربران ردیت پیش از این از حضور اسکالدینگ برای بازی در نقش ریگار تارگرین در سریال Game of Thrones خبر داده بودند:

اواخر سپتامبر سال گذشته بود که اشلینگ فرنچوسی، بازیگر نقش لیانا استارک، اسکالدینگ را به دنبال‌کنندگان خود در توییتر اضافه کرد. پس از آن اسکالدینگ نیز او را به دنبال‌کنندگان خود اضافه کرد و در ادامه حساب رسمی توییتر سریال Game of Thrones و لیام کانینگهام، بازیگر نقش سر داوس نیز کار مشابهی را انجام دادند.

Wilf Scolding

یکی دیگر از کاربران ردیت (با نام مستعار) به اطلاعات فاش‌شده توسط هکرها از بازیگران سریال Game of Thrones دسترسی داشته و بخشی از اطلاعات فاش‌شده را منتشر کرده است. او در این رابطه گفت:

این اطلاعات، جزو اطلاعات فاش‌شده توسط هکرها از شبکه HBO هستند. ما نمی‌توانیم تصویر کاملی از اطلاعات فاش‌شده سریال Game of Thrones منتشر کنیم؛ چرا که برخی از این اطلاعات، اطلاعات شخصی بازیگران این سریال هستند. اما در فهرست بازیگران، نام ریگار زیر نام اسکالدینگ دیده می‌شود.

اسکالدینگ بازیگر نسبتا تازه‌کاری است که در فیلم‌هایی چون Put Down ،The Passing Bells و Bees Make Honey به ایفای نقش پرداخته است. با این حال، بسیاری از بازیگران سریال Game of Thrones تازه‌کار و بسیار ناشناخته بودند و قطعا انتخاب یک بازیگر تازه‌کار برای نقش ریگار چندان جای تعجب ندارد. قسمت پنجم و بعدی فصل هفتم سریال Game of Thrones که Eastwatch نام دارد، امشب از شبکه HBO پخش خواهد شد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده