// دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

همکاری NBC با سازندگان مجموعه فیلم های The Maze Runner

شبکه‌ NBC در حال فراهم کردن مقدمات تولید سریالی به نام موزاییک (Mosaik) با همکاری تیم سازنده‌ی مجموعه فیلم‌های دونده مارپیچ (The Maze Runner) است.

شبکه‌ی NBC که در چند سال اخیر دست به تولید مجموعه‌های موفقی همچون لیست سیاه (The Blacklist) و این ما هستیم (This Is Us) زده است، در جدیدترین پروژه‌ی خود به سراغ ساخت یک سریال فانتزی آینده نگرانه با همکاری تیم سازنده‌ی مجموعه فیلم‌های دونده مارپیچ (The Maze Runner) خواهد رفت. ماجراهای این مجموعه که موزاییک (Mosaik) نام خواهد داشت در یک کلانشهر و در آینده‌ای نزدیک رخ می‌دهد.

وس بال به عنوان کارگردان هر سه فیلم The Maze Runner، قسمت‌های مختلف این مجموعه را نیز کارگردانی خواهد کرد و کریستین لواف (Fringe) هم به نگارش فیلمنامه‌ی کار خواهد پرداخت. جو هارتویک نیز که به عنوان تهیه کننده در دو قسمت ابتدایی مجموعه‌ی دونده مارپیچ حضور داشت، تهیه کنندگی فیلم Mosaik را در کنار بال و کمپانی چرنین اینترتیمنت (Chernin Entertainment) بر عهده خواهد داشت.

چرنین اینترتیمنت که بیشتر در حوزه‌ی سینما فعالیت می‌کند، در سال‌های اخیر در تولید آثار مطرحی همچون مجموعه فیلم‌ سیاره میمون‌ ها (Planet of the Apes) و فیلم خانه خانم پرگرین برای بچه‌های عجیب (Miss Peregrine's Home for Peculiar Children) مشارکت داشته است.

سریال Mosaik نخستین کار تلویزیونی وس بال ۳۶ ساله به حساب می‌آید. او پس از سه گانه‌ی دونده مارپیچ (The Maze Runner)، در فیلم‌هایی نظیر سقوط خدایان (Fall of Gods) و انیمیشن در جستجوی انسان‌ها (In Search of Humans) دوباره با کمپانی فاکس قرن بیستم (20th Century Fox) همکاری خواهد داشت.

the maze runner

شبکه‌ی NBC علاوه بر موزاییک (Mosaik)، در حال پیش تولید سریالی درام است که داستان آن روی شخصیت زنی آمریکایی آفریقایی تمرکز دارد که به تازگی به عنوان شهردار بالتیمور منصوب شده است. آلیسون ابنر (Narcos)، پنی جانسون جرالد (Castle) و تام زنتگیورگی (The Mentalist) تهیه کنندگان این مجموعه خواهند بود.

کمپانی فاکس قرن بیستم پس از دوبار به تاخیر انداختن زمان اکران فیلم دونده مارپیچ: درمان مرگ (Maze Runner: The Death Cure)، نهایتا تاریخ نهم فوریه ۲۰۱۸ (۲۰ بهمن ۱۳۹۶) را به عنوان زمان رونمایی از این اثر در نظر گرفته است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده