نویسنده: علیرضا قاسمی
// جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۱

مدیرعامل فاکس از احتمال ادامه تولید سریال King of the Hill خبر داد

دانا والدن، مدیرعامل شبکه‌ فاکس، خبر از گفتگو با خالقان King of the Hill جهت بررسی تولید دوباره‌ این انیمیشن داد. 

سریال انیمیشنی King of the Hill، در گذشته یکی از طولانی‌ترین و محبوب‌ترین انیمیشن‌های کمدی شبکه فاکس بود که پیش از اتمام آن در سال ۲۰۱۰، موفق به کسب دو جایزه‌ی امی شد. اکنون، شبکه‌ی فاکس اعلام کرده که با توجه به رخداد‌های کنونی کشور آمریکا، ایده‌ی بازگرداندن این سریال مطرح است. 

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به گزارش انترتینمنت ویکلی، دانا والدن، مدیرعامل شبکه‌ی فاکس، گفته است که گفتگو‌هایی با گرگ دنیلز و مایک جاج، خالقان این سریال داشته است. 

والدن گفت:

ما گفتگوهای مقدماتی انجام دادیم. با توجه به رویداد‌های فعلی کشور، فکر می‌کنم که دنیلز و جاج در مورد بازخوردهای احتمالی شخصیت‌های این سریال، دیدگاه‌هایی داشتند. البته این یک ملاقات اولیه بود و مشتاق دیدار‌های آتی هستم. 

این جلسه حدود ۲ ماه پیش برگزار شد. هر دو کارگردان مشغله دارند و این ملاقات در حد بررسی اولیه بود. دنیلز و جاج در این مورد هیجان زده هستند ولی هر دو آن‌ها به صورت جداگانه مشغول موارد بسیاری هستند، بنابراین، مشکل ما پیدا کردن زمان است. 

در سریال King of the Hill، کاراکتر هنک هیل، با صداپیشگی جاج، که یک فروشنده‌ی صادق و سخت‌کوش پروپان در تگزاس است، در کنار دیگر شخصیت‌ها حضور دارد. این سریال به طنز و قدردانی از چیزهای ساده‌ی زندگی، مانند همنشینی با دوستان، معروف است. 

تنها سریال‌های انیمیشنی شبکه‌ی فاکس، که بیشتر از King of the Hill تولید شده‌اند، سریال‌های The Simpsons و Family Guy هستند، که همچنان در حال پخش هستند. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده