نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر قسمت پنجم فصل هفتم سریال Game of Thrones منتشر شد

بعد از اینکه قسمت چهارم سریال بازی تاج و تخت دیشب به روی آنتن رفت، حالا شبکه HBO تریلری مربوط به قسمت بعدی، یعنی قسمت پنجم این سریال منتشر کرده است.

در پی کوتاه‌ترین قسمت سریال بازی تاج و تخت یعنی قسمت چهارم از فصل هفتم سریال، که دیشب در شبکه HBO به روی آنتن رفت، حالا این شبکه تریلری را برای قسمت بعدی که قرار است ۱۳ آگوست (۲۲ مرداد) پخش شود منتشر کرده که می‌توان گفت کمی دیوانه کننده است. شما می‌توانید این تریلر را در پایین این پست مشاهده کنید اما اطلاع داشته باشید که حاوی اسپویل‌های زیادی از قسمت ۵ است و تا حد زیادی داستان آن را آشکار می‌کند.

قسمتی که دیشب به روی آنتن رفت، یعنی قسمت The Spoils of War تنها ۵۰ دقیقه به طول می‌انجامید که همین موضوع آن را کوتاه‌ترین قسمت کل این سریال از شبکه تحسین شده HBO می‌کند. اما این روند همین‌گونه ادامه نخواهد یافت و از قسمتی که در تاریخ ۱۳ آگوست یعنی قسمت پنجم فصل هفتم سریال Game of Thrones به بعد همه چیز دوباره به روال قبلی بازمی‌گردد و دوباره مدت زمان قسمت‌ها به همان حالت یعنی ۵۹ دقیقه تبدیل می‌شود. همچنین آخرین قسمت فصل ۷ طولانی‌ترین قسمت مجموعه خواهد بود.

بعد از اتمام فصل هفتم این سریال، تنها یک فصل دیگر باقی می‌ماند و در کل مجموع این دو فصل قرار است ۱۳ قسمت باشد که به روی آنتن می‌رود.

برای دانلود تریلر از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده