نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

قسمت چهارم فصل هفتم سریال Game of Thrones کوتاه ترین قسمت مجموعه خواهد بود

قسمت بعدی سریال بازی تاج و تخت‌ (Game Of Thrones) که یکشنبه آینده پخش می‌شود، کوتاه‌ترین قسمت این سریال لقب گرفته است.

براساس گزارشات به دست آمده، قسمت 4 سریال Game Of Thrones که یکشنبه آینده به روی آنتن خواهد رفت کوتاه‌ترین قسمت در بین قسمت‌های پخش شده از این سریال است. براساس گفته‌های مجله Entertainment Weekly مدت زمان قسمت بعدی یعنی «The Spoils Of War» حدود ۵۰ دقیقه خواهد بود. تنها به خاطر یک دقیقه، این قسمت لقب کوتاه‌ترین قسمت در بین تمام فصل‌ها را از آن خود کرده است.

۳ قسمت قبلی فصل ۷ حدودا نزدیک به یک ساعت یا کمی بیشتر پخش آن به طول می‌انجامید. از آن‌جایی که قسمت بعدی که روز یکشنبه پخش می‌شود کوتاه‌ترین قسمت لقب گرفته، اما قرار نیست این رویه ادامه پیدا کند و از قسمت ۵ به بعد که از ۱۳ آگوست به روی آنتن می‌روند، سریال دوباره به مدت زمان عادی خود بازمی‌گردد و مدت زمان آن همان ۵۹ دقیقه می‌شود.

از سمت دیگر، قسمت آخر فصل ۷ لقب طولانی‌ترین قسمت سریال بازی تاج و تخت را با مدت زمان ۸۰ دقیقه از آن خود کرده است. این قسمت رکورد قبلی طولانی‌ترین قسمت که مربوط به قسمت آخر فصل ۶ به مدت ۶۹ دقیقه بود را شکست.

در فصل ۸ سریال بازی تاج و تخت که آخرین فصل از این سریال محبوب است، قسمت‌ها هرکدام قرار است به اندازه‌ی یک فیلم به طول بیانجامند. فصل ۷ و ۸ در مجموع دارای ۱۳ قسمت هستند که این تعداد از حد معمول تعداد قسمت‌های سریال کم‌تر است. اما با این حال به احتمال خیلی زیاد هرکدام از قسمت‌ها قرار است تقریبا به اندازه طولانی‌ترین قسمت این سریال یعنی حدود همان ۸۰ دقیقه باشد.

در این میان یادآوری می‌کنیم که قسمت بعدی سریال Game Of Thrones یعنی قسمت ۴ به نام The Spoils Of War یکشنبه ساعت ۹ شب در شبکه HBO به روی آنتن می‌رود.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده