نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵

جزئیاتی از فیلم هان سولو به همراه تصویری از پشت صحنه منتشر شد

تصویر منتشر شده از پشت صحنه فیلم Han Solo حاکی از آن است که تولید این فیلم توسط لوکاس فیلم و ران هاوارد همچنان در حال پیشرفت است.

تصویر جدیدی از مراحل ساخت فیلم Han Solo منتشر شده است. همان‌طور که در تصویر منتشر شده مشاهده می‌کنید، ران هاوارد و برادفورد یانگ، فیلمبردار فیلم Arrival و Selma، سرگرم آماده‌سازی صحنه‌ای هستند که در پس‌زمینه آن هیولای بزرگی منتظر است تا تصویر کلوز آپ را فیلمبرداری کنند.

Han Solo

بعد از جدا شدن فیل لرد و کریس میلر از پروژه، ران هاوارد قدم پیش گذاشت تا وظیفه کارگردانی ادامه فیلم هان سولو را که هنوز هیچ نام رسمی ندارد و از سری فیلم‌ جنگ ستارگان است تقبل کند. بازیگران فیلم Han Solo عبارتند از: آلدن ارنریچ از فیلم Hail, Caesar در نقش هان، جوناس سووتامو از فیلم The Force Awakens در نقش چوباکا، وودی هارلسون از فیلم Now You See Me در نقش مربی هان به نام بکت، امیلیا کلارک از سریال Game Of Thrones، تاندی نیوتن از سریال Westworld، مایکل کی ویلیامز از سریال The Wire و فیبی والر بریج از سریال Fleabag در نقش‌هایی نامشخص.

مدت‌ها قبل اعلام شده بود که فیلم روی این قضیه تمرکز دارد که چگونه هان جوان تبدیل به دزد، قاچاقچی و آدمی خلاف‌کار شده است که لوک اسکای واکر و اوبی وان با او در Mos Eisley روبه‌رو می‌شوند. از آن زمان تاکنون این خبر هم تایید شده که فیلم قرار است یک دوره ۶ یا ۷ ساله را به تصویر بکشد و زندگی هان از ۱۸ تا ۲۴ سالگی را پوشش می‌دهد و نشان می‌دهد که چگونه هان صاحب Millennium Falcon شده و برای اولین بار چگونه چوباکا را ملاقات می‌کند.

فیلمنامه این فیلم توسط دو فیلمنامه‌نویس حرفه‌ای یعنی لارنس کسدن و پسرش جان کسدن نوشته شده است. همچنین تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم به دست لارنس کسدن و جیسون مک گاتلین و ویل آلگرا، دستیار تهیه‌کننده، انجام می‌شود. 

در این میان یادآوری می‌کنیم که فیلم Han Solo برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده