نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

جان استوارت بعد از 21 سال با یک برنامه ویژه به شبکه HBO باز می گردد

جان استوارت که بعد از اولین برنامه تاک شوی خود در سال ۱۹۹۶ در شبکه HBO هیچ فعالیتی در این شبکه نداشته، بعد از ۲۱ سال قرار است به این شبکه محبوب بازگردد.

یکی از عوامل شبکه HBO به نام کیسی بلویس امروز به طور رسمی اعلام کرد که جان استوارت برای دو برنامه تلویزیونی کمدی ویژه انتخاب شده است. او که از سال ۱۹۹۶ و اولین برنامه تاک شوی خود با نام Jon Stewart: Unleavened هیچ برنامه و فعالیت دیگری در شبکه HBO نداشته، حال قرار است دوباره به جمع برنامه‌سازان این شبکه بازگردد. همچنین زمان و مکان برنامه‌ی او هم تایید و اعلام شده است.

جان استوارت در پاییز امسال میزبان برنامه Night of Too Many Stars که به نوعی حمایت خود را از مردم مبتلا به اوتیسم نشان می‌دهند خواهد بود و این برنامه ۱۸ نوامبر (۲۶ آبان) اجرا می‌شود. برنامه ویژه شامل اجراهای ایستاده، فیلم‌های کوتاه و غیره است. این برنامه طنز توسط نویسنده و اجرا کننده کمدی یعنی رابرت اسمیگل برای حمایت از مدارس، خدمات و برنامه‌های کودکان و بزرگسالان مبتلا به اوتیسم ساخته شده است. سازمان «NEXT for AUTISM» که سازمانی برای حمایت از اوتیسم است، کاملا غیرانتفاعی بوده و که طور استراتژیک برنامه‌های نوآورانه‌ای را برای بهبود زندگی افراد مبتلا به اختلال طیف اوتیسم طراحی و راه‌اندازی می‌کند. بلویس درباره این ویژه برنامه توضیح داد:

ما خیلی خوشحال و هیجان‌زده‌ایم که توانستیم به وسیله این برنامه ویژه جان را دوباره به شبکه برگردانیم. همه ما دلمان برای طنز‌ها و نوع طنزگویی‌هایش که تنها مختص به خودش است تنگ شده است. 

استوارت هم در این باره توضیح داد:

من هم برای اینکه قرار است دوباره یک اجرا در شبکه HBO داشته باشم خوشحالم. آنها همیشه استاندارد‌های فوق‌العاده‌ای برای اجراهای استندآپ کمدی تنظیم می‌کنند. همچنین من بالاخره می‌توانم جوک‌های مربوط به صدام حسین را که از اولین اجرایم مانده استفاده کنم.

جان استوارت از سال ۱۹۹۹ میزبان برنامه The Daily Show with Jon Stewart بود که در سال ۲۰۱۵ از ادامه آن دست کشید و آن را رها کرد. این برنامه تلویزیونی توانست ۲۳ جایزه امی و ۲ جایزه پی‌بادی (Peabody) را دریافت کند. استوارت دو بار میزبان مراسم جوایز اسکار در سال ۲۰۰۶ و ۲۰۰۸ بود. همچنین دو کتاب او به نام‌های «Earth : A Visitor’s Guide to the Human Race» و «America : A Guide to Democracy Inaction» جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز شد و برای ۱۸ هفته متوالی این لقب را از آن خود کرده بود. علاوه‌بر تمامی این فعالیت‌ها، او در سال ۲۰۱۴ نویسندگی و کارگردانی فیلم Rosewater را برعهده داشت که در ایران فیلمبرداری شد.

او همچنین علاوه‌بر اولین اجرای ایستاده خود در شبکه HBO، در برنامه‌هایی مانند «George Carlin: 40 Years of Comedy» و Mr. Show with Bob» and David» میزبان بوده و در برنامه «The Larry Sanders Show» هم نقشی را ایفا کرده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده