// یکشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

سریال های شبکه فاکس به صورت انحصاری از Hulu پخش خواهند شد

شبکه Hulu اعلام کرده است که حق استریم انحصاری تولیدات شبکه فاکس قرن بیستم را دریافت کرده است.

طبق جدید‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه استریم Hulu که با سرمایه‌گذاری تعدادی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های فعال در حوزه محتوا‌های بصری یعنی کمپانی‌های والت دیزنی، فاکس قرن بیستم، تایم وارنر و کام‌کست تاسیس شده، اعلام کرده است که سریال‌های شبکه فاکس به صورت انحصاری از این شبکه پخش خواهند شد.

پیش از عقد قرار‌داد بین کمپانی‌ 20th Century Fox و شبکه هولو، تعدادی از سریال‌های شبکه فاکس از طریق شبکه نت‌ فلیکس قابل مشاهده بودند و به تدریج از شبکه مذکور حذف شدند. در ابتدای امر سریال‌های Bob’s Burgers و American Dad و پس از آن چهار فصل سریال Futurama که از سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۳ از شبکه فاکس پخش شده‌ بود، از دسترس کار‌بران شبکه Netflix خارج شد. این اقدام با اعتراض بسیاری از کار‌بران همراه بود.

با این وجود که روند حذف سریال‌های شبکه Fox از سریال‌های انیمیشنی آغاز شده بود، در نهایت سه ماه پیش بسیاری از سریال‌های لایو اکشن این شبکه از جمله Buffy the Vampire Slayer ،Angel ،Firefly و The X-Files به سر‌نوشتی مشابه دچار شدند. هم‌اکنون سریال‌های نامبرده تنها در شبکه هولو قابل مشاهده هستند. طبق بیانیه مطبوعاتی منتشر شده، حق پخش انحصاری آثار شبکه فاکس از شبکه هولو تنها شامل سریال‌های انیمیشنی می‌شود. یکی از دلایل انتقال سریال‌های انیمیشنی شبکه فاکس از نت‌فلیکس به هولو، بدون شک سهم قابل‌توجه کمپانی فاکس قرن بیستم در شبکه مذکور است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده