// سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

ساخت فصل دوم سریال Westworld به زودی آغاز خواهد شد

ساخت فصل دوم سریال درام علمی-تخیلی و تحسین شده‌ی وست‌ورلد (WestWorld) به زودی آغاز می‌شود و احتمالا سال ۲۰۱۸ در شبکه HBO پخش خواهد شد.

اگرچه تاخیرهای زیادی در فرآیند تولید سریال westworld به وجود آمده اما  این سریال یکی از تحسین شده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی جدید در سال ۲۰۱۶ بوده است. با توجه به پستی که ستاره‌ی سینما ایوان ریچل وود در حساب کاربری اینستاگرام خود ارسال کرده حالا می‌دانیم که تولید فصل دوم سریال وست‌ورلد در شرف آغاز شدن است.

علاوه بر تصویری که ایوان ریچل منتشر کرده، وب‌سایت تبلیغاتی معروف DiscoverWestworld.com نیز به‌روز رسانی شده است. این وب‌سایت هم اکنون پیام‌های مثل  "اشتباهی رخ داده است" یا "ما نیاز به کمک داریم" را نمایش می‌دهد و به همین دلیل به‌نظر می‌رسد که سایت مورد اشاره با مشکل مواجه شده است.

اگرچه تاکنون خبری در مورد اسامی رسمی بازیگران فصل ۲ منتشر نشده اما احتمالاً ایوان ریچل وود یک بار دیگر در کنار هریس و تندی نیوتون در این فصل جدید به ایفای نقش خواهد پرداخت. هریس در ماه نوامبر در گفتگو با رادیو بی‌بی‌سی ۴ گفته:

من شب گذشته با جاناتان نولان سازنده این مجموعه و همسر او لیزا جوی صحبت کردم و بله، آن‌ها قصد دارند فصل جدیدی از سریال یاد شده را بسازند فصل جدید شامل ۱۰ اپیزود خواهد بود و من هم در آن حضور دارم.

نولان در مصاحبه اخیرش یک تیزر بلند پروازانه‌تر برای فصل دوم به نمایش گذاشته که نشان دهنده‌ی جاه‌طلبی بیشتر و درام بیشتر این فصل است. نولان در این مصاحبه گفته:

ما می‌دانستیم آن چیزی که از این مجموعه‌ی تلویزیونی می‌خواهیم بسیار جاه‌طلبانه و بلندپروازانه است و این یعنی بودجه‌ی مراحل تولید نیز باید به همان میزان افزایش یابد. تیم بسیار فوق‌العاده و بااستعدادی از نویسندگان، کارگردان‌ها و دیگر اعضای سازنده را در فصل اول در کنار خود داشتیم که به زودی برای ساخت فصل جدید بار دیگر به ما ملحق می‌شوند و فکر می‌کنم و البته بسیار امیدوارم که فصل دوم بسیار بلندپروازانه‌تر و جاه‌طلبانه‌تر از فصل اول باشد.

فصل اول سریال وست‌ ورلد پربیننده‌ترین سریال کل دوران شبکه HBO بوده و این یعنی سریال یاد شده از نظر تعداد بیننده حتی از سریال Game of Thrones هم گذر کرده است. تا کنون تاریخ دقیقی برای پخش فصل دوم وست‌ورلد اعلام نشده اما انتظار می‌رود این فصل جدید در سال ۲۰۱۸ پخش شود.

نظر شما در مورد سریال وست‌ورلد چیست؟


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده