نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۱

فیلمبرداری فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom رسما به پایان رسید

کمپانی یونیورسال رسما اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار Jurassic World: Fallen Kingdom به پایان رسیده است.

از اسفند سال گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده (Jurassic World: Fallen Kingdom) رسما در استودیو فیلم‌سازی پاین‌وود لندن آغاز شد و از خرداد ماه امسال، فیلمبرداری این فیلم مورد انتظار در این استودیو به پایان رسید و ادامه فیلمبرداری آن در شهر اوآهو ایالت هاوایی آمریکا انجام می‌‌شد. حال همانطور که پیش از این وعده داده شده بود، فیلمبرداری و تولید فیلم این هفته رسما به کار خود پایان داد تا مراحل پس از تولید این فیلم آغاز شود. آنتونیا بایونا، کارگردان فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود این خبر را رسما تایید و اعلام کرد.

فرانک مارشال، تهیه کننده فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom نیز با انتشار توییتی این اتفاق را به بایونا و گروه تولید فیلم تبریک گفت. کالین ترورو، کارگردان فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) که به عنوان تهیه کننده اجرایی و نویسنده در دنباله این فیلم حضور دارد، نیز تصویری را در توییتر شخصی خود منتشر کرده است که محل فیلمبرداری و تولید این فیلم را نشان می‌دهد. در این تصویر بایونا دیده می‌شود که در حال بررسی یک ماکت دایناسور است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Jurassic World: Fallen Kingdom

هفته آینده نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷ برگزار خواهد شد. طبق شایعاتی که مدتی پیش منتشر شد، اولین تریلر فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom قرار است در این نمایشگاه منتشر شود. با این حال، کمپانی یونیورسال اخیرا اعلام کرده است که کنفرانسی در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال ندارد و به نظر می‌رسد که خبر انتشار این تریلر صحت نداشته باشد. حال ظاهرا طرفداران فیلم Fallen Kingdom باید تا پاییز امسال برای انتشار اولین تریلر این فیلم صبر کنند. کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، جف گلدبلوم، جیمز کرامول، دنیلا پیندا، توبی جونز، ریف اسپال و جاستیس اسمیت از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom تایید شده است.

با به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom، کریس پرت می‌تواند بدون هیچ مشکلی در فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers 4 (انتقام‌جویان ۴) حضور داشته باشد. او در این فیلم نقش پیتر کوئیل ملقب به استار لرد را بر عهده دارد و باید ‌به‌زودی در استودیو پاین‌وود آتلانتا حاضر شود. فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است از اواخر ماه جولای یا اوایل ماه آگوست امسال (مرداد) آغاز شود.

فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom برای اکران در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده