نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

فیلمبرداری صحنه‌های برایس دالاس هاوارد در فیلم Jurassic World 2 آغاز شد

برایس دالاس هاوارد با انتشار تصویری در شبکه‌های مجازی از آغاز فیلمبرداری صحنه‌های خود در فیلم دنیای ژوراسیک ۲ (Jurassic World 2) خبر داد.

اواخر ماه گذشته فرانک مارشال، تهیه کننده مجموعه Jurassic Park/World، با انتشار تصویری از دفتر خود در لندن، اعلام کرد که فیلمبرداری دنباله فیلم دنیای ژوراسیک (Jurassic World) آغاز شده است. حال برایس دالاس هاوارد، بازیگر نقش کلیر دارنینگ در فیلم Jurassic World، با انتشار تصویری اعلام کرد که فیلمبرداری صحنه‌های او در فیلم Jurassic World 2 رسما آغاز شده است. او با انتشار تصویری در توییتر شخصی خود اعلام کرد که روز ۲۴ فوریه (۶ اسفند) اولین روز فیلمبرداری او در این فیلم بوده است. با این حال، هاوارد اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشته است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Jurassic World 2 Starts Filming

آنتونیا بایونا، کارگردان فیلم‌های موفقی چون غیرممکن (The Impossible)، یتیم‌خانه (The Orphanage) و هیولایی فرا می‌خواند (A Monster Calls)، کارگردانی فیلم Jurassic World 2 را بر عهده دارد. کالین ترورو که کارگردانی فیلم Jurassic World را بر عهده داشت، به همراه درک کانلی بر روی فیلمنامه این فیلم کار می‌کنند. ترورو در حال حاضر کارگردانی فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۹ (Star Wars: Episode IX) را بر عهده دارد. او علاوه بر نوشتن فیلمنامه فیلم Jurassic World 2، به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این فیلم حضور دارد.

علاوه بر هاوارد، کریس پرت نیز برای بازی در نقش اوون گرادی، در فیلم Jurassic World 2 باز خواهد گشت. هفته گذشته یونیورسال تایید کرد که جیمز کرامول، بازیگر فیلم بیب (Babe)، به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است. دنیلا پیندا، توبی جونز، ریف اسپال و جاستیس اسمیت دیگر بازیگران جدیدی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Jurassic World 2 تایید شده است. با این حال، هنوز اطلاعات زیادی از داستان این فیلم منتشر نشده است. ترورو در مصاحبه‌ای در ماه مهر گفت که این فیلم از قسمت اول آن ترسناک‌تر و دلهره‌آورتر خواهد بود. او گفت:

 Jurassic World 2 از فیلم اول ترسناک‌تر و دلهره‌آور تر خواهد شد. این تنها راهی است که می‌توان داستان آن را طراحی کرد و نوشت. مدت‌ها قبل و پیش از انتخاب کارگردان فیلم، من می‌دانستم که می‌خواستم بایونا کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد، هرچند هر شخصی که تاکنون اسم آن را شنیده بودید می‌توانست کارگردان این فیلم باشد. بنابراین همه چیز در مجموعه فقط براساس توانایی‌ها و مهارت‌های او [بایونا] شکل گرفته است.

 Jurassic World

ترورو در ادامه جزئیات بیشتری را از فیلم Jurassic World 2 به اشتراک گذاشت و اضافه کرد که بزرگ‌تر بودن فیلم لزوما به معنای دایناسور های بزرگ‌تر و صحنه‌های اکشن بیشتر نیست. او در ادامه می‌گوید:

من فکر نمی‌کنم که بزرگ‌تر بودن فیلم به معنای دایناسورهای بزرگ‌تر یا بهتر یا صحنه‌های اکشن و حماسی بیشتر باشد، مردم لزوما به دنبال چیزهای بیشتری در این مجموعه هستند و آن چه که آن‌ها می‌خواهند را من دوست دارم.

فیلم Jurassic World جدیدترین فیلم این مجموعه پس از فیلم پارک ژوراسیک ۳ (Jurassic Park III) است که در سال ۲۰۰۱ منتشر شده بود. فیلم Jurassic World توانسته است با فروشی معادل ۱.۶ میلیارد دلار در سراسر جهان، در حال حاضر چهارمین فیلم پرفروش دنیا باشد. این مجموعه براساس مجموعه رمان‌های پارک ژوراسیک (Jurassic Park) مایکل کرایتون ساخته و اکران می‌شود.

فیلم  Jurassic World 2 برای اکران در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده