نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

فصل دوم سریال Westworld جاه طلبانه تر خواهد بود

جاناتان نولان طی صحبت‌هایی در مورد فصل دوم مجموعه‌ی تلویزیونی Westworld، از ایده‌های بلندپروازانه‌تر آن نسبت به فصل اول سخن گفت.

سریال Westworld (دنیای غرب) از بهترین و متفاوت‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی شبکه‌ی HBO در سال گذشته بود و بینندگان فصل اول آن بی‌صبرانه منتظر ساخته شدن و روی آنتن رفتن فصل جدید هستند. هنوز به صورت دقیق نمی‌دانیم که فصل دوم مجموعه‌ی تلویزیونی Westworld برای چه تاریخی برنامه‌ریزی شده است؛ ولی با این حال، اطلاعات اندکی در مورد کلیت فصل جدید به دست آمده است. جاناتان نولان، سازنده و نویسنده‌ی این مجموعه‌ی تلویزیونی، در مصاحبه‌ای با سایت ورایتی (Variety)، فصل جدید Westworld را بلندپروازانه‌تر و جاه‌طلبانه‌تر دانست و گفت که این فصل لحظات درام بیش‌تری را هم در خود گنجانده است:

از همان اول می‌دانستیم آن چیزی که از این مجموعه‌ی تلویزیونی می‌خواهیم بسیار جاه‌طلبانه و بلندپروازانه است و این یعنی بودجه‌ی مراحل تولید نیز باید به همان میزان افزایش یابد. تیم بسیار فوق‌العاده و بااستعدادی از نویسندگان، کارگردان‌ها و دیگر اعضای سازنده را در فصل اول در کنار خود داشتیم که به زودی برای ساخت فصل جدید بار دیگر به ما ملحق می‌شوند و فکر می‌کنم و البته بسیار امیدوارم که فصل دوم بسیار بلندپروازانه‌تر و جاه‌طلبانه‌تر از فصل اول باشد.    

در فصل دوم مجموعه‌ی وست‌ورلد، به اینکه واقعاً چه اتفاقی در این دنیای به تصویر کشیده‌شده در حال رخ دادن است و نیز دیگر سؤالات به‌جای‌مانده از فصل اول، پاسخ داده خواهد شد. فصل اول این مجموعه‌ی تلویزیونی نکات مبهم زیادی را برای بینندگان به وجود آورد و ذهن آنان را درگیر سؤالات متعددی ساخت. مطمئناً باز کردن این گره‌ها از اولویت‌های فصل دوم خواهد بود و دانستن این موضوع بینندگان را برای دیدن فصل جدید مشتاق‌تر خواهد ساخت.    

خواندن ادامه‌ی مطلب بخش‌هایی از فصل اول مجموعه‌ی تلویزیونی Westworld را اسپویل می‌کند!

در ادامه‌ی این مصاحبه، جاناتان نولان تأیید کرد که شخصیت آنتونی هاپکینز، یعنی فورد، مرده است. اگرچه فورد مرده است، ولی در فصل دوم نگاهی به داستان گذشته‌‌ی این پارک خواهیم داشت و از این رو آنتونی هاپکینز در صحنه‌های که داستان فلش‌بک می‌زند، حضور خواهد داشت:

فکر می‌کنم اکنون فرصتی دست داده است که کندوکاو بیش‌تری در تاریخچه‌ی این پارک و چگونه به وجود آمدنش داشته باشیم و کمی هم داستان را از این منظر به تصویر بکشیم. حضور شخصیت فورد سبب می‌شود اکثر رخنه‌های داستانی در مورد تاریخچه‌ی ابتدایی این مکان برطرف شود.

فصل اول سریال Westworld با عبور از مجموعه‌ی تلویزیونی محبوب Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، با چیزی نزدیک به ۱۲ میلیون بیننده، تبدیل به پربیننده‌ترین فصل نخستین یک مجموعه‌ی تلویزیونی در بین ساخته‌های شبکه‌ی HBO شد.

Ed-Harris

داستان فصل اول Westworld در یک پارک وسترن خیالی اتفاق می‌افتاد و ساکنان آن را انسان‌هایی مصنوعی به نام «میزبان» تشکیل می‌دادند. از طرف دیگر، افراد دنیای واقعی می‌توانستند با پرداخت مبالغ گزاف وارد این پارک شوند و هر آن‌طور که بخواهند زمان خود را در آنجا بگذرانند و بدون ترس از عواقب کار خود، هر کاری را که مطابق میلشان بود انجام دهند؛ ولی خب شرایط مطمئناً همیشه به همین منوال نخواهد بود!

مجموعه‌ی تلویزیونی وسترن، هیجان‌انگیز و علمی-تخیلی Westworld توسط جاناتان نولان و لیزای روی ساخته شده است. نولان علاوه بر همراهی جی. جی. آبرامز، برایان بورک، جری وینتراب و لیزا جوی به‌عنوان مدیر تولید، کارگردان قسمت آزمایشی این کار هم بود. ایوان ریچل وود، جفری رایت، اد هریس، آنتونی هاپکینز، جیمز مارسدن و بن بارنز از جمله بازیگرانی بودند که در فصل اول این مجموعه‌ی تلویزیونی به ایفای نقش پرداختند.

فصل دوم سریال Westworld قرار است در ۱۰ قسمت تولید شود و انتظار می‌رود از اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی از شبکه‌ی HBO به روی آنتن برود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده