نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹

کری فیشر در فیلم Star Wars: Episode IX حضور خواهد داشت

تاد فیشر، برادر کری فیشر، تایید کرد که او در فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۹ (Star Wars: Episode IX) حضور خواهد داشت.

اوایل ماه دی گذشته، کری فیشر، بازیگر نقش پرنسس لیا در مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) در سن ۶۰ سالگی در گذشت. در اواسط دی ماه، کالین ترورو، کارگردان فیلم Star Wars: Episode IX، با کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم دیدار کرد، اما تاکنون اطلاعاتی از این ملاقات و جلسه منتشر نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون،‌ به نظر می‌رسد که فیشر در این فیلم حضور خواهد داشت. طبق گفته تاد فیشر، برادر کری فیشر، شخصیت پرنسس لیا در فیلم Star Wars: Episode IX حضور خواهد داشت و صحنه‌هایی که کری در آن نقش آفرینی می‌کند، حذف نمی‌شود. او و بیلی لورد، دختر کری فیشر، به دیزنی اجازه داده‌اند که این کمپانی از آخرین و جدیدترین تصاویری که از کری فیشر ضبط کرده است، در این فیلم استفاده کند. تاد فیشر به نیویورک دیلی‌نیوز گفت:

هر دو ما به این فکر کردیم که چگونه می‌توان او را از این فیلم حذف کرد و هر دو ما جواب آن را نمی‌دانستیم. او بخشی از این مجموعه است و فکر می‌کنم که حضور او در حال حاضر حتی قدرتمند‌تر از گذشته است. مانند اوبی وان کنوبی که در قسمت چهارم کشته شد، اما او قوی‌تر از گذشته بازگشت و من فکر می‌کنم که اتفاق مشابهی نیز برای فیشر رخ داده است. من فکر می‌کنم که این میراث باید ادامه پیدا کند.

carrie fisher star wars the force awakens

لوکاس فیلم پیش از این تایید و اعلام کرده بود که فیلمبرداری صحنه‌های کری فیشر در فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) به پایان رسیده است. همچنین گفته شده است که فیشر حضور پر رنگ‌تری را در فیلم Star Wars: The Last Jedi نسبت به فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) خواهد داشت و همچنین گفته می‌شود که قرار بود او نقش مهم و تعیین کننده‌تری را در قسمت نهم این مجموعه نیز داشته باشد.

اواخر دی ماه گذشته، لوکاس فیلم با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این استودیو هیچ برنامه‌ای برای فیلمبرداری صحنه‌های کری فیشر با استفاده از فناوری دیجیتالی ندارد. با این حال، لوکاس فیلم و والت دیزنی تاکنون واکنشی به صحبت‌های اخیر تاد فیشر نداشته‌اند. همچنین ترورو اخیرا در یک مصاحبه تایید کرده که کار نوشتن پیش نویس فیلمنامه فیلم Star Wars: Episode IX به پایان رسیده است. او به همراه درک کانلی بر روی فیلمنامه این فیلم کار می‌کند. همچنین گفته می‌شود فیلمبرداری این فیلم از جولای ۲۰۱۷ (تیر-مرداد ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد.

فیلم Star Wars: Episode IX قرار است در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ (۳ خرداد ۱۳۹۸) به روی پرده برود. همچنین فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده