نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

نارضایتی سازندگان سریال Game Of Thrones از رونمایی تاریخ پخش فصل هفتم

سازندگان سریال Game Of Thrones نارضایتی خود از برنامه رونمایی تاریخ پخش فصل هفتم سریال را اعلام کردند و آن را خجالت آور توصیف کردند.

شبکه HBO تاریخ پخش فصل هفتم سریال Game Of Thrones را به روشی عجیب و دور از انتظار رونمایی کرد. در این رونمایی میلیون‌ها طرفدار مشتاق سریال شاهد ذوب شدن مقادیر فراوانی یخ بودند که در نهایت تاریخ پخش سریال را که مصادف با ۱۶ جولای (یکشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۹۶) است، رونمایی شد. این رویداد به طور زنده در فیسبوک پخش شد و نکته بدتر مشکلاتی بود که پخش زنده رویداد با آن‌ها دست پنجه نرم کرد تا در نهایت تاریخ پخش مشخص شد.

و اما امروز، نیکولای کاستر-والدو، بازیگر نقش جیمی لنستر در سریال، در مصاحبه اخیر خود گفته است که دن ویس و دیوید بنیوف، سازندگان سریال، معتقدند که رونمایی از تاریخ پخش فصل هفتم، شرم آور بوده است. وی در ادامه گفت که فکر می‌کند اینگونه رونمایی کردن موجب پس زنی طرفداران شده است. کاستر-والدو در صحبت‌های خود با  The Daily Beast گفت:

من با دن و دیوید صحبت کردم و آن‌ها می‌گفتند: «وای خدا... این واقعا شرم آوره.»

وی افزود:

همه بینندگان در این شرایط بودند: «قراره چی بشه؟ قراره چی بشه؟! داره ذوب میشه! شکست! وای خدای من!» همه می‌گفتند که فقط برو... فقط برو و آخرش فقط یک تاریخ می‌دیدند!

می‌دانید، در واقع با خودم فکر می‌کردم که اینکار موجب پس زنی طرفداران شده است و مردم می‌گویند: «لعنت به شما با این کارتان!» ولی در واقع هر بار که سریال یکی از شخصیت‌های اصلی را به قتل می‌رساند این اتفاق رخ می‌داد: «دیگه نه! لعنت به شما! دیگه هیچ وقت این سریال رو نگاه نمی‌کنم!» و می‌دانید که دوباره برمی‌گشتند و تماشا می‌کردند.

فصل هفتم سریال Game of Thrones در تاریخ ۲۵ تیر پخش خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده