نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲

ساخت سریال تلویزیونی Assassin's Creed توسط یوبیسافت

یوبیسافت اعلام کرد که در حال ساخت یک سریال تلویزیونی بر اساس مجموعه محبوب Assassin's Creed است.

در جریان یک جلسه پرسش و پاسخ که در وب‌سایت ردیت برگزار شد، آیمار عزیزیا، رئیس بخش محتوای مجموعه Assassin's Creed یوبیسافت، اعلام کرد که آنها در حال ساخت یک سریال تلویزیونی بر اساس این مجموعه محبوب هستند اما وی از ارائه اطلاعات بیشتر خودداری کرد. وی در این جلسه پرسش و پاسخ اعلام کرد که آنها برای ساخت این سریال عجله‌ای ندارند و قصد دارند محصولی بسازند که به آن افتخار کنند.

با این حال، هنوز هیچ خبری در رابطه با ساخت این سریال به صورت رسمی اعلام نشده است. سال گذشته بود که ایو گیلمو، مدیرعامل شرکت فرانسوی یوبی سافت اعلام کرده بود که آنها در حال مذاکره با نتفلیکس برای ساخت یک سریال هستند اما وی نگفته بود که آنها قصد ساخت سریال بر اساس کدامیک از مجموعه‌های خود را دارند. با این حال به دلیل محبوبیت بسیار زیاد مجموعه Assassin's Creed اصلا بعید نیست که این سریال همان سریالی باشد که یوبیسافت و نتفلیکس قصد ساخت آن را دارند.

به احتمال بسیار زیاد، سریال تلویزیونی Assassin's Creed توسط بخش فیلم و سریال یوبیسافت ساحته خواهد شد. این بخش،‌ مسئول ساخت سریال Rabbids Invasion برای شبکه نیکلودئون و فیلم Assassin's Creed با بازی مایکل فاسبندر بود که زمستان سال گذشته اکران شد.

علاوه بر ساخت یک سریال بر اساس این مجموعه، به نظر می‌رسد یوبی‌سافت در حال ساخت بازی بعدی این مجموعه نیز باشد. بازی‌ای که در حال حاضر با نام رمز Empire شناخته می‌شود و داستان آن در مصر جریان دارد. در این جلسه پرسش و پاسخ هنگامی که از عزیزیا درخواست شد درباره این بازی توضیحات بیشتری ارائه دهد، وی از انجام این کار خودداری کرد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده