نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

انتشار اولین پوستر رسمی فیلم The Dark Tower

کمپانی سونی پیکچرز اولین پوستر رسمی فیلم مورد انتظار برج تاریک (The Dark Tower) را منتشر کرد.

ماه آبان، اکران فیلم The Dark Tower که اقتباسی از رمان فانتزی و قدیمی استفن کینگ است، عقب افتاد. این فیلم در ابتدا قرار بود که در ماه فوریه ۲۰۱۷ اکران شود، اما سونی اعلام کرد که اکران آن تا تابستان ۲۰۱۷ عقب افتاده است. گفته می‌شود سونی باید هزینه بیشتری برای سرعت بخشیدن به تکمیل فیلم The Dark Tower پرداخت می‌کرد تا این فیلم در ماه فوریه منتشر شود، اما این کمپانی تصمیم گرفت که اکران این فیلم را تا تابستان عقب بیندازد. بودجه این فیلم ۶۰ میلیون دلار اعلام شده است. با این حال، تا به امروز تریلری از این فیلم منتشر نشده است، هرچند در ماه مهر، تیزر این فیلم فاش شد، اما کمپانی سونی این ویدیو را سریعا از شبکه‌های مجازی پاک کرد. حال به نظر می‌رسد که بزودی اولین تریلر فیلم The Dark Tower منتشر خواهد شد.

کمپانی سونی پیکچرز اخیرا اولین پوستر رسمی فیلم The Dark Tower را منتشر کرده است و به نظر می‌رسد بزودی تریلر رسمی این فیلم نیز منتشر خواهد شد. در قسمت پایین این تصویر، شخصیت رولاند دشاین / هفت تیر کش با بازی ادریس البا، به همراه جیک چمبرز با بازی تام تیلور، را مشاهده می‌کنیم. اگر به قسمت بالای این تصویر توجه کنید، شخصیت شیطانی والتر پادیک ملقب به مرد سیاه پوش با بازی متیو مک کانهی، را می‌توانید مشاهده کنید که در حال قدم زدن در خیابان‌های شهر نیویورک است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Dark Tower Poster

به نظر می‌رسد که جیک و رولاند در دنیای وارونه حضور دارند و در جهان میانه سرگردان شده‌اند. اگر کمی به شکل ساختمان‌ها در این پوستر دقت کنید، شکل برج تاریک دیده می‌شود که رولاند تصمیم دارد به آنجا برود. تمامی کتاب‌ها و مجموعه‌های استفن کینگ بر روی اتفاقات رمان The Dark Tower تاثیر دارد و شخصیت‌های چون ادی دین و سوزانا واکر، از دیگر شخصیت‌های مهم و جدایی ناپذیر این رمان هستند که احتمالا در دنباله این فیلم حضور خواهند داشت. کارگردانی فیلم The Dark Tower بر عهده نیکولای آرسل بوده است که سابقه ساخت فیلم «یک رابطه سلطنتی» (A Royal Affair) را در کارنامه دارد که برای این فیلم‌ نامزد دریافت جایزه اسکار نیز شده است.

فیلم The Dark Tower قرار است در تاریخ  ۲۸ جولای ۲۰۱۷ (۶ مرداد ۱۳۹۶) اکران شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده