نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۷

علاقه یوبی سافت به ساخت دنباله فیلم Assassin’s Creed

با وجود عملکرد ضعیف فیلم اساسین کرید (Assassin’s Creed) در گیشه، به نظر می‌رسد کمپانی یوبی سافت همچنان به ساخت دنباله این فیلم علاقه دارد.

طبق نظرخواهی‌ که اخیرا کمپانی یوبی‌سافت از طریق ایمیل از مردم انجام داده است، به نظر نمی‌رسد که کار مجموعه Assassin’s Creed در سینما و هالیوود به پایان رسیده باشد. در این ایمیل‌، یوبی‌سافت از مردم سوالاتی از جمله اینکه در صورت ساخته شدن دنباله فیلم Assassin’s Creed، دوست دارند شاهد چه چیزهایی در دنباله این فیلم باشند و همچنین دوست دارند کدام یک از بازیگران فیلم اصلی در دنباله آن بازگردند، پرسیده است. با این حال، به نظر می‌رسد این پروژه هنوز در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد و یوبی‌سافت هنوز تصمیم نهایی برای ساخت این فیلم نگرفته است.

فیلم Assassin’s Creed در دسامبر سال ۲۰۱۶ به روی پرده رفت و علاوه بر دریافت نقدهای ضعیف و متوسط، فروش بسیار ناامید کننده‌ای نیز در گیشه داشته است. این فیلم با بودجه‌ای معادل ۱۲۵ میلیون دلار تولید شده و تنها ۲۱۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. با این حال، هنوز اطلاعاتی از سود و زیاد فیلم Assassin’s Creed منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد این فیلم پول زیادی را از دست داده باشد. با این حال، با توجه به نظرسنجی که یوبی‌سافت برای کاربران Uplay ارسال کرده است، به نظر می‌رسد این کمپانی هنوز به آینده این مجموعه در سینما امید دارد.

بخشی از سوالاتی که یوبی‌سافت از کاربران Uplay پرسیده، کمی مبهم و گنگ است. در یکی از این سوالات گفته شده که «آیا شما هنوز علاقه دارید که ماریون کوتیار در دنباله فیلم Assassin’s Creed حضور داشته باشد؟»، در واقع به به نظر می‌رسد یوبی‌سافت آماده است تا هرگونه تغییرات از جمله حذف بازیگران اصلی مانند مایکل فاسبندر، را در دنباله فیلم Assassin’s Creed انجام بدهد. هرچند فاسبندر به عنوان تهیه کننده در فیلم اول نیز حضور داشت. همچنین هنوز مشخص نیست که کمپانی فاکس قرن بیستم در دنباله این فیلم همکاری خواهد داشت یا خیر.

Assassin’s Creed

فیلم Assassin’s Creed داستان کالوم لینچ با بازی فاسبندر، را روایت‌ می‌کند که توسط بنیاد آبسترگو ربوده و سپس مجبور به استفاده از دستگاه انیموس می‌شود. او با این دستگاه به قرن ۱۵ میلادی و جنگ گراندا سفر می‌کند تا با استفاده از خاطرات و تجربه‌های جد خود آگیلار و دیگر اعضای فرقه اسسین‌ها، شروع به آموزش و یادگیری دانش و مهارت‌های باورنکردنی آن‌ها کند تا از آن برای مقابله با سازمان قدرتمند و ظالم تمپلار در زمان حال، استفاده کند. جرمی آیرونز، برندن گلیسون و مایکل کنت ویلیامز دیگر بازیگرانی بودند که در فیلم Assassin’s Creed حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. کارگردانی این فیلم نیز بر عهده جاستین کورزل بود.

یوبی‌سافت و فاکس قرن بیستم اخیرا تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Assassin’s Creed را اعلام کرده‌اند. طبق گفته این دو کمپانی، نسخه دیجیتالی فیلم Assassin’s Creed در تاریخ ۱۰ مارس (۲۰ اسفند) در تمام فروشگاه‌های دیجیتالی منتشر خواهد شد. همچنین نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری و دی‌وی‌دی می‌شود، نیز در تاریخ ۲۱ مارس (۱ فروردین ۱۳۹۶) منتشر خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده