نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Assassin’s Creed اعلام شد

کمپانی فاکس قرن بیستم تاریخ انتشار نسخه بلوری و دیجیتالی فیلم اساسین کرید (Assassin’s Creed) را تایید و اعلام کرد.

پس از پایان اکران فیلم Assassin’s Creed، کمپانی فاکس قرن بیستم تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی این فیلم را تایید و اعلام کرده است. طبق گفته این کمپانی، نسخه دیجیتالی فیلم Assassin’s Creed در تاریخ ۱۰ مارس (۲۰ اسفند) در تمام فروشگاه‌های دیجیتالی منتشر خواهد شد. همچنین نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری و دی‌وی‌دی می‌شود، نیز در تاریخ ۲۱ مارس (۱ فروردین ۱۳۹۶) منتشر خواهد شد. همچنین تصویر روی جلد نسخه خانگی این فیلم نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Assassin

نسخه خانگی فیلم Assassin’s Creed دارای ۹۰ دقیقه محتوای اضافه است. این محتوای اضافه شامل پنج قسمت مستند در مورد نحوه ساخته شدن این فیلم است. یکی دیگر از این ویژگی‌ها، صحبت و گفتگو با جاستین کورزل، کارگردان فیلم Assassin’s Creed، به همراه مایکل فاسبندر و ماریون کوتیار، ستارگان این فیلم، در مورد ساخت فیلم سینمایی براساس بازی‌های ویدیویی است. علاوه بر این، صحنه‌های حذف شده فیلم به همراه گالری تصاویر از جمله تصاویر لباس‌ها و سلاح‌ها، به همراه تصاویر مفهومی فیلم Assassin’s Creed، نیز در این نسخه موجود است.

فیلم Assassin’s Creed در ماه دسامبر (دی) به روی پرده رفت، اما با نقد‌های بسیار ضعیف و متوسطی روبرو شد. این فیلم عملکرد چندان موفقی نیز در باکس آفیس نداشته است. طبق اطلاعات وب‌سایت باکس آفیس موجو، فیلم Assassin’s Creed با بودجه‌ای معادل ۱۲۵ میلیون دلار تولید شده و به روی پرده رفته است. این فیلم در زمان اکران تنها ۵۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۵۷ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان، فروخته است. 

جرمی آیرونز، برندن گلیسون و مایکل کنت ویلیامز دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Assassin’s Creed به ایفای نقش پرداخته‌اند. پیش از این، کمپانی یوبی سافت و فاکس قرن بیستم از برنامه خود برای ساخت دنباله فیلم Assassin’s Creed با حضور مایکل فاسبندر، خبر داده بودند، اما تاکنون ساخت دنباله این فیلم رسما تایید نشده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده