نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

سریال انیمیشنی Trollhunters برای فصل دوم تمدید شد

شبکه نت فلیکس رسما سریال انیمیشنی شکارچیان ترول (Trollhunters) را برای فصل دوم تمدید کرد.

سریال انیمیشنی و فانتزی گیرمو دل تورو که Trollhunters نام دارد، رسما برای فصل دوم تمدید شد. شبکه استریم نت‌فلیکس ضمن تایید این خبر اعلام کرد که فصل دوم این سریال انیمیشنی قرار است در ۱۳ قسمت تولید و در اواخر سال ۲۰۱۷ منتشر شود. در اواخر خرداد امسال، آنتون یلچین در سن ۲۷ سالگی درگذشت. حال دل تورو اعلام کرده است که بخش زیادی از صداگذاری شخصیت جیم که بر عهده یلچین بوده، پیش از فوت وی، ضبط و انجام شده است. همچنین دل تورو اضافه کرد که فیلمنامه مصور فصل دوم سریال Trollhunters در طی سال ۲۰۱۶ تکمیل شده است و یلچین مراحل صداگذاری بسیاری از قسمت‌های فصل دوم این سریال انیمیشنی را انجام داده و تکمیل کرده است. دل تورو در مصاحبه با وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی، گفت:

ما کاملا آماده هستیم که تولید فصل دوم سریال انیمیشنی Trollhunters را آغاز کنیم و بخش زیادی از صدای یلچین را در اختیار داریم و می‌توانیم از آن استفاده کنیم. ما در بخشی از قسمت آخر باید کمی صدای آنتون را تغییر بدهیم، همچنین شخصیت جیم در سریال باقی خواهد ماند و ما برنامه‌ای برای حذف این شخصیت نداریم. ما بسیار خوش شانس بودیم که این کار قبلا انجام شده است. ما از چند سال پیش برنامه‌ریزی برای فصل دوم این سریال را شروع کرده و انجام داده‌ایم و خوشبختانه ما مجبور نیستیم که تغییری در برنامه خود ایجاد کنیم.

Trollhunters

علاوه بر یلچین، کلسی گرمر، ران پرلمن، جاناتان هاید، فرد تاتاسیور، امی لندکر، چارلی ساکستون، لورن تام، کلنسی براون، تام هیدلستون و استیون ین، دیگر بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در سریال انیمیشنی Trollhunters حضور دارند. این سریال انیمیشنی براساس رمانی با همین نام اثر دل تورو که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد، ساخته می‌شود.

سریال Trollhunters با همکاری مشترک نت‌فلیکس و دریم‌‌ورکس انیمیشن تولید و منتشر می‌شود. سریال انیمیشنی Voltron: Legendary Defender، دیگر سریال انیمیشنی است که با همکاری این دو کمپانی تولید می‌شود. اوایل ماه بهمن، نت‌فلیکس فصل دوم این سریال انیمیشنی را منتشر کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده