نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰

تاریخ احتمالی انتشار نسخه بلوری فیلم Rogue One: A Star Wars Story فاش شد

برخی از فروشگاه‌های اینترنتی تاریخ احتمالی انتشار نسخه خانگی و بلوری فیلم Rogue One: A Star Wars Story را فاش کرده‌اند.

فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) به فروش فوق العاده خود در گیشه ادامه می‌دهد، این فیلم در روز چهارشنبه موفق شد ۱۸.۱ میلیون دلار دیگر در آمریکا و ۱۹.۹ میلیون دلار در کشورهای دیگر، فروش کند تا مجموع فروش این فیلم به ۶۵۳ میلیون دلار برسد. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده است، فروش اولین فیلم فرعی دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) تا روز جمعه یا شنبه از مرز ۷۰۰ میلیون دلار عبور خواهد کرد. مجموع فروش فیلم Rogue One تا پیش از پایان سال ۲۰۱۶ میلادی از مرز ۴۰۰ میلیون دلار در آمریکا عبور خواهد کرد تا بالاتر از فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) قرار بگیرد. فروش فیلم Rogue One تا پایان اولین هفته از سال ۲۰۱۷ میلادی از مجموع فروش انیمیشن در جستجوی دوری (Finding Dory) در آمریکا نیز عبور خواهد کرد.

حال بدون شک طرفداران مجموعه جنگ ستارگان در انتظار انتشار نسخه خانگی و بلوری فیلم Rogue One هستند. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت فورس منتشر کرده است، برخی از فروشگاه‌های اینترنتی پیش فروش نسخه خانگی و بلوری فیلم Rogue One را آغاز کرده‌اند، هرچند پس از مدت کوتاهی پیش فروش این فیلم را از لیست محصولات خود حذف کردند. طبق اطلاعاتی که از این فروشگاه‌ها فاش شده است، نسخه بلوری، بلوری سه بعدی و دی‌وی‌دی فیلم Rogue One احتمالا در تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۱۷ (۸ اردیبهشت ۱۳۹۶) منتشر خواهد شد. با این حال، لوکاس فیلم و دیزنی تاکنون واکنشی به این خبر نداشته‌اند.

این در حالی است که نسخه خانگی و بلوری فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۶ (۱۷ فروردین امسال) منتشر شد. با این حال، ممکن است نسخه دیجیتالی فیلم Rogue One چند هفته زودتر منتشر شود. کارگردانی این فیلم بر عهده گرت ادواردز بوده است و فلیسیتی جونز، دیگو لونا، بن مندلسون، مدز میکلسن، دانی ین، جیانگ ون، آلن تودیک، ریز احمد، فارست ویتاکر، جنویو اوریلی و جیمز ارل جونز، صداپیشه شخصیت دارت ویدر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Rogue One حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده