// جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

فیلم برداری Spider-Man: Homecoming به اتمام رسید

تام هالند، بازیگر فیلم سینمایی مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) خبر از اتمام فیلم‌برداری این فیلم داد.

تام هالند، بازیگر نقش پیتر پارکر / مرد عنکبوتی با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود که در آن خوابیدن تعدادی از عوامل تیم تولید و بازیگران در هواپیما به تصویر کشیده شده است، خبر از اتمام فیلم‌برداری فیلم سینمایی Spider-Man: Homecoming داد. وی در شرح این تصویر که در زیر قابل مشاهده است، نوشت:

آخرین روز فیلم‌برداری Spider-Man: Homecoming و این است حال و احوال فعلی ما، با این حال انجامش دادیم.

Spider-Man Homecoming

روند تولید فیلم سینمایی Spider-Man Homecoming از ماه ژوئن در چندین لوکیشن اعم از آتلانتا و کویینز آغاز شده بود. پیش از این تصویری از تام هالند در لباس اسپایدر من و شخصیت شرور و منفی Shocker در فیلم Spider-Man: Homecoming با بازی بوکیم وودبین منتشر شده بود.

فیلم سینمایی Spider-Man: Homecoming که لقب اولین فیلم سینمایی تکی شخصیت مرد عنکبوتی در جهان سینمایی مارول را یدک می‌کشد، به کارگردانی جان واتس (کارگردان Cop Car) و بازیگری تام هالند (پیتر پارکر / مرد عنکبوتی)، زندیا (شایعه: مری جین واتسون) و ماریسا تومه (می پارکر) در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد. اما فیلم تنها محتوای مرتبط با مرد عنکبوتی نیست زیرا استودیو اینسومنیاک گیمز، سازنده مجموعه بازی‌های Ratchet & Clank، در حال ساخت یک بازی اکشن‌-‌ماجرایی و انحصاری پلتفرم پلی‌استیشن 4 با محوریت این شخصیت است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده