نویسنده: زومجی زومجی
// سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۵

کارگردان Warcraft در مورد جلوه‌های کامپیوتری این فیلم می‌گوید

به تازگی دانکن جونز، کارگردان فیلم وارکرفت اطلاعات جدیدی از میزان جلوه‌های کامپیوتری استفاده شده در فیلم Warcraft منتشر کرده است. با زومجی همراه باشید.
تا کنون اطلاعات بسیار اندکی از فیلم Warcraft منتشر شده است. اما دانکن جونز (Duncan Jones) کارگردان این فیلم، به تازگی اطلاعات جدیدی را در گفتگو با هواداران این فیلم، بیان کرد. دانکن جونز وظیفه کارگردانی فیلم Warcraft را برعهده دارد، محصولی که میلیون‌ها نفر در انتظار تماشای آن هستند. او در حساب کاربری خود در توئیتر، پاسخ چند طرفدار این فیلم را داده است. در ابتدا، از او در مورد میزان CGI استفاده شده در فیلم سوال شده است: 11111 شخصی از جونز می‌پرسد آیا می‌توانید درمورد میزان صحنه‌های فیلم‌برداری شده در مقابل جلوه‌های کامپیوتری استفاده شده در این فیلم، چیزی بگویید؟ جونز در جواب می‌گوید:
باید بگویم میزان آن چیزی میان سه فیلم Planet of the Apes، Fellowship of the Ring و Avatar خواهد بود.
او در ادامه این موضوع را بیان کرد که به ایده دو تریلر جداگانه برای فیلم فکر می‌کند. یک تریلر برای Alliance و یک تریلر دیگر برای Horde. 222222 شخص دیگری در سوال خود می‌گوید با ساختار این فیلم آشنا نیست، اما دو تریلر جداگانه، که به صورت موازی به خط داستانی Alliance و Horde بپردازد، بسیار جالب خواهد بود. جونز در جواب می‌گوید:
من عاشق این ایده هستم و به شخصه درمورد آن فکر کرده‌ام. باید ببینیم چه می‌شود...
جونز درادامه صحبت‌های خود با هواداران، درمورد تم اصلی فیلم صحبت کرد. فیلم Warcraft برای عرضه در مارس سال ۲۰۱۶ در نظر گرفته شده است. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده