نویسنده: میلاد دهقانی
// پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۳

زمزمه هایی مبنی بر ساخت فیلم سینمایی پوکمون‌ با موفقیت بازی Pokemon Go

 Pokémon Go این روزها اسم پرتکراری است. چه در بحث‌های روزمره بین مردم  و چه در تیتر اخبار. همین باعث شده زمزمه‌هایی در رابطه با ساخت فیلم سینمایی آن نیز به گوش برسد. با زومجی همراه باشد تا ببینیم سرانجام شاهد پوکمون روی پرده‌های سینما خواهیم بود یا نه؟

موفقیت بزرگ Pokémon Go باعث دوباره سر زبان افتادن بحث ساخت فیلم لایو اکشن آن شد. Pokémon GO این هفته سهام نینتندو را به بالاترین رقم خود در ۳۳ سال گذشته رسانده  و این متعاقبا باعث جلب شدن دوباره‌ی نظر لجندری پیکچرز به ساخت فیلم سینمایی لایو اکشن پوکمون شده است.

اردیبهشهت ماه امسال شنیدیم که لجندری پیکچرز علاقه‌مند است تا حق امتیازPokemon را برای یک فیلم طولانی لایو اکشن عقب افتاده به دست آورد، ولی اکنون به نظر می‌رسد که Pokémon Go -یک شوق فراگیر جهانی و مایه‌ی خوش اقبالی نینتندو- دوباره توجه آن‌ها را به خود جلب کرده است. درحالی که هنوز تا به سرانجام رسیدن این معامله خیلی مانده ولی به نظر می‌رسد اگر امور در این جهت پیش بروند، به طور قریب به یقین طرفداران Pokemon خوش‌حال خواهند شد. به هر حال، Pokemon اگر به خوبی به آن پرداخته شود، استعداد تبدیل شدن به یک فیلم متحیر‌کننده را دارد.

از زمان انتشار Pokémon Go، سهام شرکت نینتندو رشد خارق‌العاده ۲۰ درصدی را تجربه کرده است و اگر بخواهیم صادق باشیم، این که قبلا یک فیلم از Pokemon ساخته نشده باعث افزایش طول عمر دنیای آن شده است! مطمئنا نینتندو به شدت از بازی‌هایش محافظت می‌کند- مخصوصا بعد از چند اقتباس سینمایی افتضاح که از بازی‌هایشان  شد- پس به احتمال زیاد آن‌ها در حال مذاکره بر سر معامله‌ای هستند که به شدت آن‌ها در سرنوشت فیلم درگیر می‌کند. امیدواریم به زودی اطلاعات بیشتری به دستمان برسد.

منبع: ComicBookMovie


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده