// سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۳

یوبی سافت: هدف از ساخت فیلم سینمایی Assassin's Creed کسب سود و درآمد نبوده است

فیلم سینمایی Assassin's Creed برای علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی موردانتظارترین فیلم سال است. حال آلن کور، رئیس شعبه اروپایی یوبی‌سافت، اعلام کرده که هدف از ساخت این اقتباس سینمایی کسب سود و درآمد نبوده است. با زومجی همراه باشید.

تا اکران فیلم سینمایی موردانتظار Assassin's Creed که اقتباسی از سری بازی‌های ویدیویی Assassin's Creed است، بیش از پنج ماه باقی‌مانده است. این فیلم که حاصل همکاری کمپانی‌های یوبی‌سافت و فاکس قرن بیستم است، با کارگردانی جاستین کورزل و هنرنمایی بازیگرانی از جمله مایکل فاسبندر (در نقش «کالوم لینچ» نواده آگیلار یکی از اساسین‌های اسپانیایی در قرن پانزدهم)، ماریو کوتیار (در نقش «سوفیا ریکین»، دانشمند ارشد پروژه آنیموس) و جرمی آیرونز (در نقش «آلن ریکین»، پدر سوفیا و مدیرعامل کمپانی صنایع آبسترگو) در حال ساخت است. علی‌رغم سرمایه نسبتا زیادی که برای ساخت فیلم Assassin's Creed در نظر گرفته شده، آلن کور، رئیس شعبه اروپایی کمپانی یوبی‌سافت هدف از ساخت این فیلم را کسب سود نمی‌داند و اعلام می‌کند که این کمپانی قصد داشته با استفاده از محتوای سینمایی مردم را بیش از پیش با سری بازی‌های Assassin's Creed آشنا کند. وی در این باره می‌گوید:

فیلم Assassin's Creed برای ما سود هنگفتی در بر نخواهد داشت..ساخت این فیلم تنها یک شگرد تبلیغاتی بوده که برای برند Assassin's Creed نیز بسیار مفید فایده است. با این وجود که این فیلم سود خوبی را نصیب ما می‌کند، اما هدف از ساخت آن، کسب سود نبوده است. بلکه مقصود ما از ساخت این فیلم جذب افراد بیشتری به جهان Assassin's Creed است.

ما طرفداران قدیمی بسیاری داریم که سری را با جدیت دنبال می‌کنند، اما ما قصد داریم مجموعه Assassin's Creed را به افراد بیشتری معرفی کنیم، که شاید بازی‌های بعدی این سری را تجربه کنند.

پیش از این یوبی‌سافت اعلام کرده بود که فیلم سینمایی Assassin's Creed ذهنیت بی‌کیفیت بودن فیلم‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی را تغییر خواهد داد. کمپانی یوبی‌سافت با هدف تمرکز بر روی محتواهای سینمایی و همکاری با کمپانی‌های تولیدکننده فیلم، بخش ویژه فیلم‌های سینمایی این کمپانی با نام Ubisoft Motion Pictures را تاسیس کرده است. کمپانی‌های فاکس قرن بیستم و یوبی‌سافت علاوه بر ساخت دو فیلم دیگر با براساس سری Assassin's Creed، قصد دارند اقتباس‌هایی از بازی‌های Splinter Cell و The Division را بر روی پرده نقره‌ای ارائه کنند. فیلم سینمایی Assassin's Creed یک هفته پس از اکران فیلم فرعی مجموعه «جنگ ستارگان» با نام Rogue One  در تاریخ ۲۱ دسامبر (۱ دی) در سینماهای ایالات متحده آمریکا اکران خواهد شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده