نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۵

تصاویر قسمت پایانی فصل ۶ سریال Game of Thrones منتشر شد

تنها یک قسمت تا پایان فصل ۶  سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) بیشترباقی نمانده است، حال شبکه HBO تصاویری از قسمت پایانی فصل ششم این سریال منتشر کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

به نحوی، همه ما درحال حاضر منتظر پایان فصل ۶ سریال بازی تاج و تخت هستیم. قسمت دهم و پایانی فصل ۶ این سریال یکشنبه آینده پخش خواهد شد و HBO تصاویری که نشان دهنده اتفاقاتی که درقسمت آخر رخ خواهد داد را منتشر کرده است.

هشدار: ادامه این متن ممکن است اتفاقات و داستان قسمت پایانی فصل ۶ سریال بازی تاج و تخت را برای شما فاش کند.

تصاویر جدید منتشر شده اطلاعات چندان زیادی از داستان قسمت پایانی را برای فاش نمی‌کند. در برخی از این تصاویر منتشر شده شاهد رفتن و صحبت جیمی با والدر فری هستیم، در تصاویر دیگر تیریون و دنریس را درحال صحبت کردن مشاهده می‌کنیم، سر داووس را مشاهده می‌کنیم که به دنبال گرفتن توضیح در مورد مرگ یکی از شخصیت‌ها در قسمت‌های گذشته است و در نهایت شاهد بازگشت برن به سریال هستیم. ولی شاید مهم‌ترین قسمت این تصاویر، تصویر گنجشک اعظم و لوراس تایرل باشد، که ظاهرا محل محاکمه لوراس تایرل در طول قسمت ۱۰ خواهد بود. اگر سرسی هم این کار را انجام دهد، در نهایت می‌تواند به امید لحظه‌ی آخر برای نظریه Cleganebowl پایان دهد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

3085302-6

3085297-1 3085298-2 3085299-3 3085300-4 3085301-5

قسمت ۱۰ و پایانی این سریال روز یکشنبه ۲۶ ژوئن (۶ تیر) از شبکه HBO پخش خواهد شد. تاریخ بازگشت این سریال برای فصل هفتم تاکنون اعلام نشده است، اما سازندگان سریال تایید کرده‌اند پس از پایان فصل ۶ حدود ۱۰ تا ۱۵ ساعت از زمان سریال باقی مانده است و ممکن است شاهد بیش از ۲ فصل دیگر برای این سریال باشیم. اگر این سریال به فصل هشتم برسد، نکته قابل توجه قراردادهای بازیگران آن است. زیرا تمامی آنها برای هفت فصل برای بازی در این سریال قرارداد امضا کرده‌اند و اگر بخواهند یک فصل دیگر نیز در سریال بازی کنند، به احتمال زیاد درخواست ارقام بسیار بالایی را خواهند کرد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده