نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲

خالق سریال The Walking Dead از پایان فصل شش پشیمان نیست

طرفداران سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) همچنان از پایان فصل ششم این سریال عصبانی و ناراحت هستند، اما خالق این سریال پشیمان و متاسف نیست. در ادامه با زومجی همراه باشید.

قسمت پایانی فصل ششم مردگان متحرک با یک پایان جنجالی به پایان رسید، و برخی از طرفداران از آن راضی نیستند. اما رابرت کرکمن خالق مجموعه مردگان متحرک می‌گوید به خاطر واکنشی که از طرفداران دیده متاسف نیست. کرکمن در صاحبه‌ی اخیرش در این مورد گفت از واکنش‌هایی که وجود دارد آگاه است اما او و بقیه تیم تولید انتظار نداشتند که واکنش‌ها انقدر شدید باشد. او در ادامه گفت:

ما می‌دانستیم واکنشی وجود خواهد داشت. اما [شاید] انتظار نداشتیم که انقدر بزرگ باشد. قرار بود پایان اپیزودها [طوری باشند که] منجر به واکنش‌هایی شوند، آن‌ها برای همین کار طراحی شده‌اند. بنابراین، پایان اپیزود یا کلیف‌هنگرها تا حد معینی کار خودشان را انجام داده‌اند. ممکن است آنها کار خودشان را بیش از حد خوب انجام داده باشند، اما فکر می‌کنم افرادی که طی این ۶ سال زمان خود را صرف دیدن این سریال کرده‌اند، ممکن است از این پایان‌ها خوشحال نباشند و من فکر می‌کنم که این یک واکنش کاملاً قابل قبول است و من کاملاً به نظرات آنها احترام می‌گذارم.

با وجود اینکه کرکمن طرفداران را درک می‌کند، اما از نحوه‌ی به پایان رسیدن فصل شش مردگان متحرک پشیمان نیست. او اضافه می‌کند:

من از کاری که کردیم پشیمان نیستم. برای اینکه [اسکات اِم گیمپل، تهیه کننده اجرایی مردگان متحرک] و من سعی داشتیم یک داستان را تعریف کنیم، و این چیزی است که ما و کل تیم سریال تصمیم داشتیم انجام دهیم، اما همین است که هست. ما خیلی سخت‌تر مشغول کار هستیم تا برای  فصل ۷ باز گردیم و تا مطمئن که نتیجه‌ی نهایی، ارزش این عدم اطمینان را که ما شما ایجاد کرده‌ایم دارد.

هنوز هیچ تاریخ رسمی برای پخش فصل هفتم سریال The Walking Dead اعلام نشده است، اگرچه به نظر می‌آید طبق روال گذشته، در فصل پاییز و ماه اکتبر امسال پخش فصل جدید آغاز شود.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده