نویسنده: محمد شیرزاده
// دوشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۶

بخش عمده‌ای از فیلم سینمایی Assassin's Creed در زمان حال خواهد بود

تهیه کننده اجرایی فیلم سینمایی فرقه اساسین (Assassin's Creed) درباره سهم دوره‌های زمانی مختلف اطلاعاتی ارائه کرده که بر اساس آن، بیشتر فیلم در زمان حال جریان خواهد داشت. با زومجی برای جزئیات خبر همراه باشید.

پت کرالی، تهیه کننده اجرایی فیلم فرقه اساسین، به آی جی ان گفته این فیلم ۶۵ درصد زمان خود را درزمان حال و ۳۵ درصد آن را در قرن پانزدهم در اسپانیا سپری خواهد کرد. این موضوع تفاوت زیادی با سری بازی‌های Assassin's Creed دارد. در بازی‌های Assassin's Creed بخش عمده‌ای از زمان بازی در گذشته می‌گذرد و داستان در برخی بخش‌های خود به زمان حال سفر می‌کند. مایکل فاسبندر که نقش کالوم لینچ در زمان حال و آگلیار، جد اساسین‌اش، در قرن پانزدهم را بازی می‌کند، ممکن است دلیل این تغییر را فاش کرده باشد.

فاسبندر در این رابطه به آی جی ان گفت:

در بخش‌های مهمی قصد داریم به بازی احترام بگذاریم، اما می‌خواهیم المان‌های جدیدی نیز به آن اضافه کنیم. ما در حال ساخت یک بازی نیستیم. ما سعی داریم یک تجربه سینمایی بسازیم، در نتیجه چیزهایی هستند که باید به این مجموعه اضافه کنیم.

اولین اقتباس سینمایی از سری بازی‌های Assassin's Creed با همین نام در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۶ (۱ دی ۱۳۹۵) در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد شد.

در گذشته نیز در خبری گفتیم یوبیسافت از قبل در حال ساخت قسمت دوم فرقه اساسین است. شما می‌توانید عکس‌هایی از این فیلم را در این لینک مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید از طریق این لینک اولین تریلر این فیلم را تماشا کنید.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده