نویسنده: محسن بیگی نیا
// دوشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۶

فیلمبرداری سریال تلویزیونی جدید Star Trek در تورنتو انجام می گیرد

فیلمبرداری سریال تلویزیونی جدید Star Trek که گفته می‌شود خط داستانی اصلی سری Star Trek را ادامه خواهد داد در تورنتو انجام می‌گیرد. برای آگاهی از جزییات بیشتر با زومجی همراه باشید.

به گزارش وبسایت Pop Goes The News سری تلویزیونی جدید Star Trek به جای خانه‌ی سنتی‌اش (بخش مربوط به پارامونت پیکچرز در هالیوود کالیفرنیا)، در تورنتوی کانادا فیلمبرداری خواهد شد. این وبسایت گزارش داده است که «فضای استودیو از ابتدای سپتامبر برای این سری رزرو شده بود.» پخش این سریال از ماه ژانویه ۲۰۱۷ در شبکه‌ی سی‌بی‌اس آغاز خواهد شد و پس از پخش اپیزود آزمایشی به سرویس استریمینگ شبکه، سی‌بی‌اس آل اکسس، انتقال خواهد یافت.

این سری بر اساس گزارش‌‌ها در قرن بیست و سوم و به دنبال اتفاقات Star Trek VI: The Undiscovered Country رخ خواهد داد و ممکن است روی صلح ناپایدار فدراسیون با امپراتوری کلینگون در سال‌های پس از آزادی ظاهری در فضا که در آن فیلم  نمایش داده شد، تمرکز کند. همچنین گفته می‌شود که این سری با Star Trek اصلی پیوستگی خواهد داشت در حالی که فیلم‌های سینمایی جدیدتر در دنیای  ریبوت شده‌ی این سری (بعد از Star Trek سال ۲۰۰۹) باقی خواهند ماند.

در حالی که سری‌ اصلی توسط دسلیو پروداکشن و در فضای استودیوی خودش در هالیوود تولید شده بود، هم شرکت و هم زمین تحت مالکیت آن‌ها توسط کمپانی گلف + وسترن، شرکت مالک پارامونت پیکچرز، که بعدها در سال ۱۹۸۹ نام پارامونت را برای خود انتخاب کرد (قبل از اینکه در دهه‌ی ۱۹۹۰ بخشی از وایاکام شود) خریداری شد. محوطه‌ی مربوط به پارامونت و دسلیو اکنون به یک تأسیسات تولیدی پیوسته تبدیل شده است.

در اواسط دهه‌ی ۱۹۷۰ دکورهای ثابت سری پیشنهادی دنباله‌ی Star Trek یا Phase II در محوطه ساخته شده بودند، اما تولید این سری در عوض ساخت یک فیلم سینمایی متوقف شد. دکورها برای استفاده در فیلم سینمایی اول با نام  Star Trek: The Motion Picture تغییر یافتند و برخی از قسمت‌های آن (بخصوص مهندسی اصلی) ظاهری جدید به خود گرفته و در طول ساخت فیلم‌های سینمایی و سری‌های بعدی تا پایان Star Trek: Vouager (در سال ۲۰۰۱) مورد استفاده قرار گرفتند.

منبع: Bleedingcool


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده