نویسنده: میثم سبحانی
// جمعه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰

امیلیا کلارک در دنباله‌های بعدی فیلم Terminator حضور نخواهد داشت

سال قبل فیلم نابودگر: پیدایش (Terminator Genisys) که پنجمین قسمت از سری فیلم‌های نابودگر به شمار می‌رفت در سینماها اکران شد که اولین حضور امیلیا کلارک در این مجموعه هم بود. با این حال مشخص شده که این بازیگر در قسمت‌های بعدی فیلم حضور نخواهد داشت.

امیلیا کلارک اعلام کرد که قطعاً در آینده، دیگر نقش سارا کانر را در فیلم نابودگر (Terminator)‌ بازی نخواهد کرد. او در گفت‌وگویی با وب‌سایت کامینگ‌سون پیرامون احتمال حضور در دنباله دیگری از سری فیلم‌های نابودگر، خیلی شفاف پاسخ داد:

نه، می‌توانم همین‌قدر صریح اعلام کنم که نه! اما من نقش‌های بسیار متفاوت دیگری دارم که همیشه به من پیشنهاد می‌شود و به آن‌ها فکر می‌کنم.

امیلیا کلارک که از ایفای نقش سارا کانر در مجموعه فیلم‌های نابودگر دست کشیده، به نقش‌آفرینی در فیلم من قبل از تو (Me Before You) که یک فیلم عاشقانه بر اساس رمانی به همین نام است، پرداخت. این فیلم قرار است در ۱۴ خرداد همین سال اکران شود. امسال همچنین علاوه بر این فیلم، امیلیا کلارک بزودی روی صفحه تلویزیون‌ها هم ظاهر خواهد شد. سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) به زودی شروع خواهد شد و امیلیا کلارک در نقش دنریس تارگرین بازی خواهد کرد.

فیلم نابودگر: پیدایش، علی‌رغم نقدهای متوسطی که از منتقدین دریافت کرد، اما در گیشه تنها ۴۴۰ میلیون دلار فروخت، تا اینکه یکی از تهیه‌کنندگان فیلم گفت که سری نابودگر نیاز به بازسازی مجدد دارد. دنباله ترمیناتور: پیدایش از آن زمان تاکنون از برنامه اکران کمپانی پارامونت حذف شده است.

نظر شما چیست؟ آیا با ساخت دنباله‌ای دیگر برای مجموعه نابودگر موافقید و آن را موفق می‌دانید؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده