نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۰

نام و تاریخ اکران فیلم بعدی اسپایدرمن مشخص شد

تام راتمن، مدیرعامل استودیو تصاویر سونی،‌ دیشب در خبری اعلام کرد که نام فیلم بعدی اسپایدرمن، اسپایدرمن: هوم‌ کامینگ (Spider-Man: Homecoming) خواهد بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

دیشب و در جریان مراسم سینما کان که در شهر لاس‌وگاس ایالات متحده برگزار شد، تام راتمن، مدیرعامل Sony Pictures برروی صحنه آمد و نام فیلم تکی اسپایدرمن را اعلام کرد. وی گفت که فیلم جدید مرد عنکبوتی، Spider-Man: Homecoming نام خواهد داشت و دلیل این نامگذاری این بوده است که آنها می‌خواستند به همه نشان دهند که قهرمان فیلم، یک بچه دبیرستانی است و همچنین قصد داشتند که به طرفداران نشان دهند که پیتر پارکر (نام اصلی شخصیت مرد عنکبوتی)، می‌خواهد راه خود را پیدا کند. در جریان این مراسم، تیزر کوتاهی هم از فیلم پخش شد که ما در آن می‌توانستیم پیتر پارکر نوجوان (با بازی تام هالند) را ببینیم که برای پیدا کردن عمه می (با بازی ماریسا تومی) به خانه باز گشته بود. در این تیزر حتی برای لحظاتی حضار توانستند تونی استارک (یا همان مرد آهنی معروف) را هم ببینند.

تام هالند، سومین هنرپیشه‌ای است که نقش این شخصیت محبوب دنیای مارول را ایفا می‌کند. در ادامه این مراسم، سونی اعلام کرد که فیلم جدید اسپایدرمن، در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد اما مشتاقان می‌توانند به زودی و ماه آینده، برای اولین بار مرد عنکبوتی جدید سینما را در فیلم کایپتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) ببینند.

نظر شما درباره نام این فیلم جدید Spider-Man چیست؟

منبع: The Verge


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده