// شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰

دلایل حضور هریسون فورد در Indiana Jones 5 از زبان خودش

چندی پیش خبر ساخته شدن فیلم ایندیانا جونز ۵ و حضور هریسون فورد در آن منتشر شد و حال این بازیگر دلایل ایفای نقش در این فیلم را شرح داده است. با زومجی و جزییات بیشتر این خبر هراه باشید.

هریسون فورد که در آخرین فیلم از سری فیلم‌های پرطرفدار Star Wars بار دیگر در قالب Han Solo حضور داشت، طی صحبت‌هایی که با کمدین معروف جیمی کیمل در برنامه تلویزیونی وی داشت، دلیل ایفای مجدد نقش ایندیانا جونز را شرح داده است. هریسون فورد که برای معرفی نسخه بلوری و خانگی Star Wars: The Force Awakens حضور پیدا کرده بود، در جواب سوال کیمل در این مورد گفت:

شانس کار کردن دوباره با استیون اسپیلبرگ و بازی در آن نقش چیزی است که من به آن نه نمی‌گویم! این نقش باعث خوشحالی بسیاری از مردم و خود من می‌شود. بازی در این نقش همیشه برای من مثل یک تفریح، باعث شادی بوده است. کار کردن با استیون واقعا عالی است و من به شدت مشتاق هستم.

خبر تولید نسخه جدید و پنجم از مجموعه فیلم‌های ایندیانا جونز، چندی پیش به صورت رسمی اعلام شد و این در حالی است که آخرین فیلم که در سال ۲۰۰۸ اکران شد، از نظر بسیاری هواداران یک شکست بود و نتوانست رضایت بینندگان و مشتاقان خود را جلب کند. البته با همه این‌ها در گیشه اوضاع چندان هم نامناسب نبود و ایندیانا جونز ۴ توانست فروش جهانی معادل ۷۸۶ میلیون دلار داشته باشد. جالب است بدانید که کلیه فیلم‌های ایندیانا جونز تا کنون فروشی برابر با ۲ میلیارد دلار داشته‌اند که در نوع خود موفقیت بزرگی به حساب می آید.

نوشتن فیلم‌نامه ایندیانا جونز بعدی بر عهده دیوید کپ، دستیار نویسنده فیلم‌نامه ژوراسیک پارک خواهد بود و اسپیلبرگ هم که بار دیگر سکان فیلم را در دست می‌گیرد. ایندیانا جونز ۵ قرار است سال ۲۰۱۹ به اکران سینماها درآید. نظر شما در مورد ایندیانا جونز ۵ و حضور دوباره هریسون فورد در این فیلم چیست؟

منبع: Gamespot

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده