نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۰

احتمال حضور Shadow Troopers در فیلم Star Wars: Rogue One

دو کمپانی دیزنی و لوکاس فیلم، اخیرا علامت تجاری Shadow Troopers را ثبت کردند که این اقدام آنها، احتمال حضور این نیروها را در فیلم Star Wars; Rogue One (جنگ ستارگان: روگ یک) شدت می‌بخشد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

وب‌سایت تی‌ام‌زی اخیرا خبری منتشر کرد که در آن اعلام کرد دو کمپانی دیزنی و لوکاس فیلم که وظیفه ساخت فیلم جنگ ستارگان: روگ یک را بر عهده دارند، علامت تجاری Shadow Trooper را ثبت کردند. با اینکه این اقدام آنها به معنی این است که آنها می‌توانند از این سربازان در هر محصولی استفاده کنند، اما این احتمال می‌رود که این دو کمپانی به منظور استفاده از آنها در فیلم جدید مجموعه جنگ ستارگان یعنی Star Wars: Rogue One که امسال اکران می‌شود، این نام تجاری را ثبت کرده‌اند.

سربازان Shadow Trooper تا به حال در هیچ‌کدام از فیلم‌های جنگ ستارگان حضور نداشته‌اند و علاقه‌مندان برای اولین بار آنها را در بازی The Force Unleashed مشاهده کرده‌اند. این سربازان، همان Storm Trooperهای معروف هستند که اسلحه‌های قوی‌تری دارند و کشتن آنها نسبت به Storm Trooperها سخت‌تر است.

چندی پیش بود که تصاویری از کلاه‌های سربازانی که در این فیلم حضور خواهند داشت توسط وب‌سایت استاروارز نیوز منتشر شده بود. این وب‌سایت در ادامه این خبر اعلام کرده بود که احتمال دارد Shadow Trooperها، برخلاف Storm Trooperها که لباس سفید بر تن دارند، در فیلم لباس سیاه بر تن کنند.

با اینکه از تاریخ انتشار بازی The Force Unleasherd چندین سال می‌گذرد، اما وقایع آن بازی دقیقا همزمان با فیلم روگ یک اتفاق می‌افتد. داستان هردوی این آثار پیش از فیلم A New Hope و زمانی که خانواده دارث ویدر امپراتوری را در دست داشت و لوک‌ اسکای‌واکر هنوز در تتویین بود، جریان دارد.

فیلم روگ یک که برای اکران در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۱۶ (۲۶ آذر ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده است، چندی پیش توانست در نظرسنجی که توسط وب‌سایت فاندانگو انجام شد، لقب موردانتظارترین فیلم سال ۲۰۱۶ را دریافت کند.

نظر شما در این رابطه چیست؟

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده