نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۳۰

فیلم‌ برداری قسمت هشتم جنگ ستارگان در کرواسی به پایان رسید

کمپانی دیزنی، کار فیلم‌برداری قسمت‌هایی از Star Wars: Episode VIII را که در کشور کرواسی انجام می‌شد، به اتمام رسانید و دست‌اندرکاران این فیلم برای ادامه فیلم‌برداری، به کشور انگلستان بازگشتند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چندی پیش مشخص شد که بخش‌هایی از قسمت هشتم فیلم جنگ ستارگان در کشور کرواسی فیلم‌بردای می‌شود. کمپانی Disney چندی پیش اعلام کرد که فیلم‌برداری این بخش‌ها به اتمام رسیده است و عوامل فیلم برای فیلم‌برداری ادامه فیلم (که بخش‌های اصلی فیلم را شامل می‌شود) به انگلستان و استودیوهای معروف پاین‌وود بازگشته‌اند.

وب‌سایت دابرونیک تایمز اعلام کرد که در تاریخ ۱۶ مارس (۱۶ اسفند) کار فیلم‌برداری در کرواسی به اتمام رسیده و ست‌های ساخته شده در حال تخریب هستند. عوامل فیلم جنگ ستارگان: اپیزود هشت از تاریخ ۹ تا ۱۶ مارس (۱۹ تا ۲۶ اسفند) در این کشور حضور داشتند. این وب‌سایت در ادامه اعلام کرد که به احتمال بسیار زیاد تصاویر فیلم‌برداری شده در کشور کرواسی، زمانی در حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه از فیلم نهایی را تشکیل خواهند داد.

نکته جالب درباره فیلم‌برداری فیلم در کرواسی، عدم حضور بازیگران اصلی این مجموعه مانند مارک همیل، دیزی ریدلی و جان بویگا در این کشور است و به جای آنها تعداد زیادی بدلکار در این کشور حضور داشتند و همین مسئله باعث شده که بسیاری حدس بزنند که این قسمت از فیلم حاوی صحنه‌های اکشن زیادی است.

نظر شما درباره قسمت هشتم فیلم جنگ ستارگان چیست؟ آیا شما نیز بی‌صبرانه منتظر تماشای قسمت بعدی داستان‌های این دنیای جذاب هستید؟

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده