// چهار شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۳۰

رابرت کرکمن دیگر در پروژه‌های Transformers حضور نخواهد داشت

بر اساس اخباری که جدیدا منتشر شده، رابرت کرکمن خالق سریال The Walking Dead از این به بعد جزو تیم نویسندگان مجموعه فیلم‌های Transformers نخواهد بود. با زومجی و جزیئات بیشتر این خبر همراه باشید.

رابرت کرکمن را اکثرا بعد از پخش شدن سریال محبوب The Walking Dead از شبکه AMC می شناسند. کرکمن خالق این سریال بسیار پربیننده اعلام کرده که از این به‌بعد دیگر در تیم نویسندگان مجموعه فیلم‌های Transformers نخواهد بود. کرکمن اعلام کرده که او در لیست بلند و بالای نویسندگان برای پروژه بعدی حضور داشته، اما به‌خاطر جراحی که باید انجام می‌داده مجبور به ترک تیم و عدم همکاری با سازندگان شده است. وی اعلام داشته که بسیار ناگهانی، مجبور به انجام عمل جراحی روی گردنش شده و همین موضوع مانع از امکان ادامه همکاری با تیم نویسندگان شده است.

کرکمن قرار بود در کنار نویسندگانی همچون آکیوا گلدزمن (I Am Legendمت هالووی (Iron manزک پن (X-Men: The Last Stand) و  جف پینکر (Amazing Speder-Man 2) حضور داشته باشد و این بزرگان در کنار یکدیگر کار نویسندگی فیلم‌نامه Transformers 5 را برعهده گیرند که از بد روزگارنام کرکمن از این لیست خط خورد. کرکمن در ادامه می‌گوید با توجه به شنیده‌هایش از دیگر نویسندگان و تیم تولیدکننده Transformers باید منتظر فیلم (فیلم‌های) بسیار جالبی باشیم که در آن‌ها اتفاق‌های مهیج زیادی رخ خواهند داد. Transformers 5 همزمان با اکران عمومی Wonder Woman و در ماه خرداد ۲۰۱۷ به روی پرده نقره‌ای سینماها می‌رود. نظر شما در مورد این فیلم چیست؟ آیا فیلم یا فیلم‌های بعدی این مجموعه‌می‌توانند مهیج باشند و این فیلم که همزمان با واندروومن اکران خواهد شد، می‌تواند رقیبی سر سخت از آب درآید؟

منبع: Ign