نویسنده: wood patch
// چهار شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

لوک اسکای واکر در قسمت هشتم مجموعه Star Wars حضور بیش‌ تری دارد

دِیزی رِیدلی، بازیگر نقش  ری در سه‌گانه جدید مجموعه جنگ ستارگان، در آخرین مصاحبه خود تایید کرده است که شخصیت  لوک اسکای‌واکر در سکانس‌های آغازین Star Wars: Episode VIII حضور پررنگی خواهد داشت. برای اطلاع از جزئیات بیش‌تر با زومجی در ادامه خبر همراه باشید.

دیزی ریدلی در مصاحبه‌ای که چند روز پیش در جریان برگزاری هشتاد و هشتمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار با شبکه MTV انجام داد، به اظهار نظر در مورد روند فیلم‌برداری از قسمت هشتم مجموعه جنگ ستارگان پرداخته بود. بر اساس گفته‌های وی، مارک همیل بزرگ، بازیگر نقش شخصیت لوک اسکای‌واکر، در این قسمت نقشی طولانی‌تر نسبت به جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) ایفا خواهد کرد. ریدلی در مورد تجربه کار با همیل این‌گونه گفت:

من و مارک تمرینات زیادی با یکدیگر داشته‌ایم و این حس فوق‌العاده‌ای دارد! بازگشتن به جزیره اسکلیگ (محل وقوع سکانس‌های پایانی قسمت هفتم)  برای فیلم‌برداری از سکانس‌های آغازین قسمت هشتم و اجرای دوباره آن صحنه‌ها با گروهی دیگر از بازیگران، بسیار مهیج بود. تمرین دیالوگ‌ها با همیل عالی بود. باید بگویم که از همین الان برای بقیه کارهای ساخت فیلم بسیار هیجان‌زده هستم.

Daisy Ridley که چندین بار در طول مصاحبه از مارک همیل و نقش وی در Star Wars: Episode VIII گفت، در دقایق پایانی گفت‌وگوی خود با شبکه MTV اشاره‌ای مختصر نیز به داستان فیلم داشت و آن را با کلمه «خوب» توصیف کرد. بنا بر این اظهارات، انتظار می‌رود که مدت زمان حضور Luke Skywalker در این قسمت نسبت به The Force Awakens بیش‌تر باشد، اما در هر صورت شروع فیلم با نقش پررنگ این شخصیت خاطره‌انگیز در کنار یک داستان گیرا و همه‌پسند، از هم‌اکنون طرفداران جهان جنگ ستارگان را به‌وجد آورده است.

ماه گذشته، دیزی ریدلی  از آغاز قریب‌الوقوع روند فیلم‌برداری این قسمت از سری گفته بود که بالاخره چندی پیش با انتشار فهرست بازیگران فیلم و ویدیوی کوتاهی از مراحل آغازین ساخت آن، خبر شروع فیلم‌برداری از پروژه به‌صورت رسمی منتشر شد. همچنین دیزنی و لوکاس‌فیلم قصد دارند تا با استفاده از پهبادها، امنیت لوکیشن‌ها را تامین کنند و مانع از به‌سرقت رفتن تصاویر و اطلاعات مهم فیلم توسط پهبادهای مزاحم شوند.

قسمت هشتم سری فیلم‌های پرطرفدار Star Wars که در واقع دومین فیلم از سه‌گانه جدید این مجموعه به‌شمار می‌رود، برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: Attack of the Fanboy