// دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

روندا راسی، مشت زن آمریکایی، قصد داشت در فیلم Warcraft ایفای نقش کند

مدتی از معرفی رسمی فیلم وارکرفت (Warcraft) توسط کمپانی بزرگ بلیزارد می‌گذرد و در این مدت اخبار گوناگونی در مورد این فیلم به گوش می‌رسد. حال روندا راسی، مشت زن آمریکایی، از کسانی است که علاقه داشت در این فیلم ایفای نقش کند. برای اطلاع از جزییات بیشتر با زومجی همراه باشید.

به تازگی اخباری مبنی بر اینکه روندا راسی، زن مشت زن آمریکایی، بخشی از وقت روزانه‌ی خود را صرف بازی World of Warcraft و شخصیت‌های مورد علاقه‌اش یعنی Night Elf Hunter و Blood Elf Rouge می‌کند به گوش می‌رسید. اما جالب است بدانید که وی درست پس از اعلام رسمی ساخت فیلم وارکرفت (Warcraft) توسط بلیزارد، تصمیم گرفت وارد دنیای وارکرفت و بازی World of Warcraft شود.

راسی در مصاحبه با گیم اسپات گفته که این بازی را به قصد اینکه در فیلم وارکرفت نقشی داشته باشد شروع کرده، اگرچه به گفته‌ی خودش می‌دانسته که این نقش را بدست نخواهد آورد. راسی به فیلم‌هایی که به نحوی شما را ترقیب می‌کنند تا به سراغ محتوای اصلی آن فیلم بروید و داستان فیلم را از منبع اصلی‌اش دنبال کنید، علاقه‌ی زیادی دارد. بخشی از سخنان وی را در این مورد در زیر مشاهده می‌کنید:

این که شما اقدام به خرید کتابی کنید فقط به این دلیل که می‌دانید اگر داستان این کتاب برای ساخت یک فیلم استفاده شود، نتیجه‌ی فوق‌العاده‌ای خواهد داشت و فیلم جذابی را مشاهده خواهید کرد، خیلی حس خوب و منحصر بفردی دارد. من عقیده دارم که کمپانی‌های سازنده‌، باید فیلم‌های بیشتر و متنوع‌تری بر اساس این چنین کتب و داستان‌هایی بسازند و این واقعا عالی خواهد بود.

سوال بعدی گیم اسپات (Gamespot) از راسی این بود که بیشتر دوست دارید در چه فیلم مبتنی بر بازی ایفای نقش کنید، وی این گونه پاسخ داد:

من همیشه علاقه داشته‌ام در نقش ساموس (Samus Aran، یکی از شخصیت‌های اصلی بازی Metroid، ساخته‌ی نینتندو است) که واقعا شخصیت سرسختی است بازی کنم. و خیلی مشتاق هستم که بدانم مردم پس از فهمیدن اینکه بازیگر نقش این شخصیت به ظاهر سرسخت، یک زن است، چه واکنشی خواهند داشت. در لباس این شخصیت، شما می‌توانید به قرارهایتان رسیده و به خوردن دونات مشغول شوید در حالی که ستاره‌ی داستان Metroid هم هستید.

| | دانلود ویدیو با رزولوشن 1080p

پیش از این در زومجی خواندید که بازیگر فیلم وارکرفت اعلام کرده که این فیلم زندگی‌اش را نجات داده است، همچنین در زومجی تریلر زیبای فیلم وارکرفت را مشاهده کردید. فیلم زیبای Warcraft در تاریخ ۲۱ خرداد ماه ۱۳۹۵ (۱۰ ماه ژوئن ۲۰۱۶) اکران خواهد شد.

نظرات خود را در مورد این خبر و همچنین فیلم وارکرفت با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده