// یکشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۱

معرفی بازی موبایل Alto's Adventure

بازی موبایل Alto's Adventure یک بازی اسکی برروی برف بدون پایان است و برای اندروید، iOS و کیندل‌فایر به بازار عرضه شده است. این بازی جزو بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ اپ استور اپل بود و یکی از زیباترین و خوش‌ساخت‌ترین بازی‌های موبایلی محسوب می‌شود.

بازی Alto's Adventure توسط تیم بازی‌ سازی سه نفره‌ی Snowman تولید شده است. این بازی ابتدا برای پلفترم iOS عرضه شد که با استقبال زیادی از سوی کاربران و منتقدان مواجه شد. توسعه‌دهندگان Alto's Adventure بعد از موفقیت چشم‌گیر آن در اپ‌استور اپل، نسخه‌ی مخصوص اندروید و آمازون کیندل‌ فایر آن را نیز به بازار عرضه کردند.

در این بازی شاید با نوآوری‌ها و تجربه‌های خارق‌العاده‌ی گیم‌پلی روبرو نشوید و شاید تعداد بیشماری بازی مشابه و هم‌سبک قبلا بازی کرده باشید اما وقتی بازی را برای اولین باز اجرا می‌کنید و با فضای آن آشنا می‌شوید دلیل محبوب بودن آن را به خوبی می‌توانید حس کنید. این بازی را به دلیل زیبای بی حد و مرز و طراحی فوق العاده بی‌نظیر آن می‌توان یک اثر هنری در عرصه بازی‌های موبایلی در نظر گرفت و البته همین طراحی خوب و قرار داشتن همه چیز در جای مناسب خودش دلیل محبوبیت و مورد توجه قرار گرفتن Alto's Adventure است.

تصویر بازی Alto

Alto یک چوپان جوان است که طرفدار دو آتشه‌ی اسکی روی برف است. Alto در کوهستان‌های آمریکای جنوبی زندگی می‌کند و در بالای یک کوه حیوانات خود را که شامل شتر‌های بی‌کوهان است نگهداری می‌کند. این حیوانات به طور اتفاقی از محل زندگی خود دور شده‌اند و این وظیفه‌ی Alto است که آن‌ها را به آغل بازگرداند. فضای دوبعدی بازی با ظرافتی خاص طراحی شده است. در پس‌زمینه‌ی صفحه‌ی گوشی یا Scene بازی یک تصویر تکراری یا غیرمتحرک قرار ندارد بلکه منظره‌ای زیبا با حضور خورشید و ماه و کامل متحرک قرار دارد. توسعه‌دهدنگان با ایجاد اختلاف دید بین قسمت پس‌زمینه‌ی بازی با قسمت اصلی صفحه‌ی بازی توانسته‌اند به خوبی حس و فضای لازم را به کاربر القا کنند. موسیقی متن بازی نیز با طراحی‌های ساده و بی‌آلایش فضای گرافیکی آن همگام است و حس لذت بخشی را در کاربر ایجاد می‌کند.

تصویر دوم بازی Alto

روند بازی به این‌گونه است که Alto برای پیدا کردن حیوانات خود از بالای کوه با اسنوبرد خود به پایین کوه می‌آید و این شما هستید که باید او را کنترل کنید و اگر در مقابل او شکافی یا صخره‌ای وجود داشت با ضربه زدن برروی صفحه‌ی گوشی به Alto دستور پرش بدهید. شما می‌توانید با ضربه زدن و نگه‌داشتن انگشت خود برروی صفحه‌ی گوشی حرکات نمایشی چرخشی ایجاد کنید که باعث افزایش سرعت Alto و دریافت امتیازات خاص می‌شود. سیستم ارزیابی به صورت سیستم سه‌ ستاره‌ای است، در هر مرحله باید تعدادی دستورات بازی مثلا طی کردن ۵۰۰۰ متر در یک بار یا انجام حرکات نمایشی چرخشی برروی آسمان را انجام دهید تا به لول بعدی بروید که در لول یا مرحله‌ی بعدی نیز باید دستورات دیگری را انجام دهید. در ادامه زومجی شما را به تماشای تریلر بازی دعوت می‌کند.

دانلود | دانلود

دانلود از گوگل‌پلی | دانلود از آیتونز |‌ دانلود از بازار

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی موبایل و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده