نویسنده: محسن وزیری
// جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Dancing Line

بازی موبایل Dancing Line یکی از دلنشین‌ترین بازی‌های سبک ریتمیک برای آیفون و اندروید است.

بازی‌های ریتمیک طرفداران زیادی بین کاربران موبایل دارند و محبوبیت آن‌ها بر کسی پوشیده نیست. شاید یکی از معروف‌ترین این بازی‌ها Piano Tiles باشد که کمک بزرگی به گسترش محبوبیت این سبک از بازی‌ها در گوشی‌های هوشمند کرد. بازی موبایلی که امروز معرفی خواهیم کرد همان ایده را پرورش داده و با حفظ سبک ریتمیک، خلاقیت جدیدی به گیم‌پلی بازی اضافه کرده است. در بازی Dancing Lines باید خطی را در یک مسیر پر پیچ و خم هدایت کنید و دقیقا روی ریتم آهنگ مسیر آن را تغییر دهید. هماهنگی ضربه‌ی شما و ریتم آهنگ عامل اصلی موفقیت در این بازی است.

بازی dancing lines

آهنگ‌هایی که برای بازی انتخاب شده‌اند، همگی آهنگ‌های کلاسیک و غالبا پیانو هستد و بنابراین هرکسی با هر سبک و سیاقی در موسیقی، به راحتی می‌تواند از مراحل متعدد بازی لذت ببرد. به علاوه‌ی گیم‌پلی بازی که بسیار نرم و روان و البته دلنشین و دوست‌داشتنی ساخته شده، طراحی هنری بازی نیز کاملا به ارائه‌ی یک تجربه‌ی به‌یادماندنی در هر مرحله کمک شایانی می‌کند. هرکدام از دنیاهای بازی فضا و حال و هوای خودشان را دارند و بر اساس آهنگی که در آن‌ها باید اجرا کنید طراحی شده‌اند. سبک ساده‌ی گرافیک بازی به همراه رنگ‌های روشن و سرزنده، وقتی همراه آهنگ‌های کلاسیک هم می‌شود از Dancing Line یکی از بهترین بازی‌های سبک ریتمیک را می‌سازد.

بازی فعلا دارای ۱۰ مرحله است که به مرور و با بروزرسانی‌های رایگان به تعداد آن‌ها اضافه خواهد شد. شاید تعداد مراحل کم به نظر برسد اما به دلیل اینکه هرچه پیش می‌روید آهنگ‌ها و موانع مراحل پیچیده‌تر و سخت‌تر می‌شود، باید زمان زیادی را روی آهنگ‌های پایانی بگذارید تا بتواند آن‌ها را کامل کنید. هر مرحله سه الماس در خود دارد که اگر قصد در انتها به طور ۱۰۰درصد مرحله را کامل کرده باشید، باید سعی کنید آن‌ها را به دست آورید. همچنین به دلیل طولانی بودن برخی آهنگ‌ها، در هر آهنگ به درصد مشخصی که برسید و بعد از مسیر را اشتباه بروید، دیگر لازم نیست مرحله را از ابتدا آغاز کنید.

بازی dancing lines

بازی موبایل Dancing Line به صورت رایگان عرضه شده و از پرداخت‌های درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند. اگر می‌خواهد تبلیغات بازی در منوی اصلی مزاحمتان نشود و همچنین تعداد نامحدودی نوبت برای بازی کردن داشته باشید، می‌توانید با پرداخت مبلغ اندکی نسخه‌ی کامل بازی را خریداری کنید. البته هیچ مرحله‌ای به صورت پولی عرضه نمی‌شود و همین یکی از نکاتی است که Dancing Line را به یک بازی تحسین‌شده بین کاربران گوگل پلی و آیتونز تبدیل کرده است. پیشنهاد می‌شود حتما بازی را هدفون تجربه کنید تا هم لذت بیشتری از گذر کردن بین دنیاهای مختلف ببرید هم راحت‌تر بتوانید هماهنگ لازم بین صدا و حرکت را کسب کنید.

دانلود بازی موبایل Dancing Ling


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده