// شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Scorcher؛ پرواز در بین صخره‌ها

با تجربه بازی موبایل Scorcher وارد سفینه فضایی خود شده و در بین صخره‌ها به رقابت و نبرد می‌پردازید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Scorcher را می‌توان یکی از آثار منحصربه‌فرد این پلتفرم در سبک ریسینگ دانست که مکانیسم متفاوتی برای بازیکنانش دارد. استودیو Radiangames این‌بار از سفینه‌های فضایی در کره‌ زمین رونمایی کرده است تا نهایت سرعت را به شما بدهد و نبردی با جلوه‌های گرافیکی خاص را طراحی کرده است. این بازی اندروید به ساده‌ترین شکل ممکن دنبال می‌شود و تنها باید بهترین رکورد خود را ثبت کنید.

اگر از طرفداران بازی‌های بالا به پایین هستید، می‌توانید بازی آیفون Scorcher را دریافت کنید و یک ریسینگ هیجان انگیز دیگر را با المان‌های مینیمال داشته باشید. یک سفینه فضایی که از بین صخره‌ها حرکت می‌کند و به دنبال نابودی دشمنانش است. همزمان یک مار ماشینی را می‌بینیم که از زیر زمین حرکت می‌کند و گاها به سمت بالا می‌آید. در این حالت شما باید مراقب باشید و مسیر خود را به خوبی پیچ و تاب دهید تا به این مار برخورد نکنید. در حالت کلی بازی گیم‌پلی سختی دارد و حتی در مسیرهای باز هم نمی‌توان به‌راحتی این سفینه را کنترل کرد. گاها کنترل بازی معکوس می‌شود و باید حواستان به روان بودن چرخش این سفینه باشد. با رها کردن صفحه نمایش سفینه به سمت بالا پرتاب می‌شود و با برخورد دوباره‌اش به زمین دچار آسیب می‌شود. بنابراین بهتر است که پیوستگی در حرکت خود را حفظ کنید و تا به مشکل برنخورده‌اید دست خود را برندارید.

بازی از جهان‌های تقریبا یکسان تشکیل شده است و حتی با همین مار بزرگ باید حرکت کنید و از باریک‌ترین مسیرها عبور کنید. مسلما در این مراحل دیگر وظیفه دیگری دارید و باید به دنبال نابود کردن سفینه‌های کوچک باشید. آرامش و عکس‌العمل‌های سریع اهمیت بالایی برای موفقیت در بازی دارد و باید سرعت انگشتان خود را بالا ببرید. سفینه‌ها هم متفاوت هستند و سه سفینه‌ای که در اختیار خواهید داشت هرکدام دارای قابلیت‌های منحصربه‌فرد خواهند بود. این قابلیت‌ها خودشان را در سرعت نشان می‌دهند. گرافیک هنری عالی و انیمیشن‌های زنده باعث می‌شود که Scorcher به یکی از بهترین بازی های اندروید تبدیل شود. در مسیر می‌توانید کوسه‌های شنی را هم نابود کنید و امتیازشان را کسب کنید. این کوسه‌ها همزمان با شما زیر شن‌ها حرکت می‌کنند و شما را به دردسر می‌اندازند.

Scorcher
Scorcher
Scorcher

اگر قادر باشید که بهترین رکوردها را در بازی Scorcher به ثبت برسانید، اچیومنت‌های بیش‌تری برای‌تان باز می‌شود و می‌توانید به رنگ و لعاب خاص‌تری از سفینه‌ها دسترسی داشته باشید. این مسیرها گاها مشخص نیستند و صخره‌ها درست زمانی ظاهر می‌شوند که فرصتی برای تصمیم‌گیری نخواهید داشت. آسیب‌ها هم در صفحه نمایش می‌یابد و تنها به میزان محدودی این سفینه سرپا خواهد بود. سرعت پیوسته زیادتر می‌شود و روند امتیازگیری هم به صورت نمایی بالا می‌رود.

Scorcher
Scorcher
Scorcher
گرافیک هنری بازی و انیمیشن‌های چشم‌نواز بازی توانسته است که بار موفقیت آن را به دوش بکشد

کنترل سفینه به طرز عجیبی سخت است و اصلا نمی‌توان متوجه شد که چه زمانی این چرخش‌ها روان شده و چه زمانی به سختی به طرفین صفحه بازی Scorcher منحرف می‌شود. سعی کنید که به دیواره صخره‌ها برخورد نکنید و بیش‌ترین دوام را در مسیر داشته باشید. پیچ و خم‌های بازی طاقت فرسا است و موسیقی هم همراهی خوبی با بازیکنان دارد. باز موفقیت بازی بیش‌تر روی گرافیک عالی آن است و سازندگان از یک فضای هنری برای بازی خود استفاده کرده‌اند.

بازی Scorcher را با تمامی دشواری‌اش تجربه کنید و با سفینه خود یک نبرد هیجان انگیز را تجربه کنید. سالم نگه داشتن این سفینه به خودی خود چالش بزرگی است و باید از برخورد به صخره‌ها جلوگیری کنید. طیف رنگی بازی در مسیرهای مختلف یکسان است و نبردهایی با تم تیره رانگ را به بازیکنان هدیه می‌دهد. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی Scorcher


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده