// سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹

بازی های برتر برای تجربه در روزهای قرنطینه روی موبایل

یکی از کارهایی که می‌توان در دوران قرنطینه انجام داد، بازی کردن است. به‌همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله برخی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های موبایل چند سال اخیر را به‌شما معرفی کنیم تا حسابی وقت آزاد خود را با آن‌ها پر کنید. با ما همراه باشید.

با نزدیک شدن به آغاز سال نو جدید و همچنین فراگیر شدن ویروس کرونا (کووید-۱۹) در بین مردم جهان، شاید بهترین کار ماندن در خانه و استراحت کردن باشد. مطمئنا درکنار رعایت موارد بهداشتی و فاصله گرفتن از دیگران، بازی کردن می‌تواند به‌خوبی اوقات‌مان را پر و ما را سرگرم کند. به‌همین منظور در این مقاله سعی کردیم برخی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های موبایل سال‌های اخیر را گرد هم آوریم و آن‌ها را به‌طور خلاصه به‌شما معرفی کنیم. آثاری با سبک معمایی همانند Doors and Rooms: Escape games یا با سبک ورزشی همانند Dream League Soccer 2020‏ تنها نمونه‌هایی از بازی‌های این فهرست هستند که در ادامه می‌توانید درباره آن‌ها بخوانید.

زومجی به‌صورت ماهانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی و آپدیت می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید.

Alto

Alto's Adventure & Alto's Odyssey

 بازی Alto's Adventure ساخته استودیو Noodlecake نماد کامل یک اثر هنری روی پلتفرم موبایل است که در سال ۲۰۱۵ برای مخاطبان منتشر شد. بازیکنان در این بازی در نقش شخصیتی به‌نام آلتو قرار می‌گرفتند و باید روی کوهستان‌های برفی اسکی‌سواری می‌کردند. بازی یک اثر رانر بی‌انتها به‌شمار می‌رود و طراحی بصری زیبا و چشم‌گیری دارد. استودیو نودل‌کیک پس از موفقیت این بازی، نسخه بعدی آن را با نام Alto's Odyssey منتشر کرد و این‌بار بازیکنان را در قالب آلتو و دوستانش در تجربه‌ منحصربه‌فردی دیگر به محیط‌های صحرایی و دشت‌های داغ برد. در این نسخه سازندگان حالتی به‌نام Zen را در بازی قرار دادند که بازیکنان در آن بدون احتساب سکه، امتیاز و پاورآپی به‌صورت بی‌نهایت در صحرای بی‌کران به‌ اسکی‌سواری بپردازند. شما همچنین قادر هستید با استفاده از حالت Photo Mode بازی، تصاویری زیبا را از محیط بازی ثبت کنید و برای دوستان خود به‌اشتراک بگذارید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Alto's Odyssey

Bridge Constructor Portal

Bridge Constructor Portal

بازی Bridge Constructor Portal یک اثر جذاب پل‌سازی از استودیو بازی‌سازی Headup است که با الهام از درگاه‌های مجموعه Portal شرکت ولو، تجربه‌ای متفاوت را پیش‌روی بازیکنان قرار داده است. در این بازی بازیکنان در نقش‌ یک مهندس قرار می‌گیرند که باید پس از استخدام در یک شرکت پل‌سازی، طرح‌های خود را پیاده‌سازی کنند. هدف شما درواقع رساندن خودروها از مبدا به مقصد است و در طول مسیر باید این کار را به‌وسیله ساخت پل‌هایی مستحکم انجام دهید. بازی به‌شدت فیزیک‌محور است و شما باید در ساخت‌وسازهای خود بیشترین دقت را به‌خرج دهید. سازندگان همچنین در مراحل پورتال‌هایی را قرار داده‌اند که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها، خودروها را به مقاصدشان برسانید. نحوه عملکرد پورتال‌ها هم بدین شکل است که به‌عنوان مثال یک خودرو با ورود به پورتال آبی‌رنگ اول، از پورتال آبی‌رنگ دوم خارج می‌شود. همین دو مکانیزم کلی باعث شده‌اند تا گیم‌پلی بازی Bridge Constructor Portal مخصوصا در مراحل بالا بسیار چالش‌برانگیز باشد. این بازی را می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Bridge Constructor Portal

Crossy Road

Crossy Road

بازی بعدی یک رانر بی‌انتهای سرگرم‌کننده است در آن باید یک مرغ بامزه را از خیابان‌های شلوغ عبور دهید. Crossy Road ساخته استودیو HIPSTER WHALE اثری سرگرم‌کننده و اعتیادآور است که با استفاده از یک گیم‌پلی ساده و گرافیکی پیکسلی، می‌تواند ساعت‌ها شما را درگیر خود کند. این بازی با الهام از بازی Frogger شما را در یک محیط شلوغ و پرترافیک قرار می‌دهد که باید راه خود را از میان وسایل نقلیه پیدا کنید. شخصیت اصلی بازی هم مرغی است که شما کنترل آن را با ضربه زدن روی صفحه‌نمایش، به‌عهده دارید. محیط پیکسلی بازی را خودروها، جاده، درختان و موانع مختلفی تشکیل داده‌اند که همگی به‌نوعی برای شما یک تهدید محسوب می‌شوند. باید سعی کنید با حرکت به‌جلو و سمت چپ‌وراست، شخصیت اصلی را تا جایی که می‌توانید در طول مسیر بازی پیش ببرید و امتیاز کسب کنید. درنهایت امتیاز خود را با دوستان‌تان به‌اشتراک بگذارید و ببینید کدام‌یک در عبور دادن این مرغ بامزه از خیابان توانایی بالاتری دارید. پس اگر به‌دنبال یک بازی ثبت امتیازی می‌گردید، Crossy Road را از دست ندهید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Crossy Road

Call of Duty Mobile

Call of Duty®: Mobile

این روزها به‌خاطر خانه‌نشین شدن اکثر مردم، تعداد زیادی از گیمرها رو به بازی‌های آنلاین و چندنفره آورده‌اند. به‌همین دلیل شاید بهترین فرصت باشد که در اوقات فراغت خود به‌سراغ یکی از بهترین بازی‌های موبایل چند سال اخیر یعنی Call of Duty®: Mobile برویم که بدون شک می‌تواند مخاطبان بسیاری را سرگرم خود کند. شما در این بازی اکشن و شوتر اول‌شخص می‌توانید رقابت‌های چندنفره هیجان‌انگیزی را با دوستان خود و دیگر بازیکنان تجربه کنید. رقابت‌ها در قالب دو تیم ۶ نفره برگزار می‌شود و تیمی که بیشترین تعداد کشته و امتیاز را نسبت به حریف به‌دست آورد، برنده خواهد بود. همچنین شرکت اکتیویژن حالت بتل رویال هم در بازی گنجانده است که با رسیدن به سطوح بالاتر برای بازیکنان آزاد می‌شود. نقشه‌های بازی از جزئیات بالایی برخوردار است و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا حملات خود را براساس آن‌ها برنامه‌ریزی کنند. بدون شک گرافیک واقع‌گرایانه بازی مهم‌ترین ویژگی نسخه موبایل کال‌آف‌دیوتی به‌شمار می‌رود که آن را از دیگر بازی‌های هم‌سبک خود روی پلتفرم موبایل جدا کرده است. اگر موارد گفته شده کافی نیست، شاید حضور شخصیت‌های محبوب مجموعه همانند کاپیتان پرایس، گوست و سوپ مک‌تاویش دلیل دیگری باشد که شما را مجاب کند این بازی فوق‌العاده را از دست ندهید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Call of Duty®: Mobile

Dream League Soccer 2020‏

Dream League Soccer 2020‏

در بین بازی‌های این فهرست، یک بازی برای طرفداران فوتبال هم درنظر گرفته‌ایم که بتواند در زمان تعطیلی لیگ‌های معتبر کشورهای مختلف، به تجربه این ورزش بپردازند. Dream League Soccer 2020 ساخته استودیو Fisrt Touch Games جدیدترین نسخه از این مجموعه محبوب است که در آن شما با قرار گرفتن در نقش مربی یک باشگاه تازه تأسیس، باید سعی کنید آن را در عرصه‌های مختلف به قهرمانی برسانید. سیستم کنترلی بازی از آنالوگ مجازی در سمت چپ و از دکمه‌های مربوط‌به پاس، شوت و سانتر در سمت راست خود استفاده می‌کند. البته که دکمه‌های سمت راست در زمان دفاع عملکرد متفاوتی دارند و بازیکنان باید با استفاده از آن‌ها تیم خود را کنترل کنند و تیم خود را به پیروزی برسانند. بازیکنان تیم شما دارای نوار انرژی هستند و باید درصورت خستگی تعویض شوند. سازندگان برای راحتی کار بازیکنان، سیستم تعویض خودکاری در بازی قرار داده‌اند که درصورت نیاز می‌توانید از آن استفاده کنید. گرافیک بصری بازی هم کیفیت مناسبی دارد و درکنار گیم‌پلی روان باعث شده است تا Dream League Soccer 2020 تجربه‌ لذت‌بخش و سرگرم‌کننده‌ای را برای علاقه‌مندان ورزش فوتبال رقم بزند.

دانلود بازی Dream League Soccer 2020

Doors & Rooms

Doors & Rooms: Escape games

معرفی یک بازی فرار از اتاق آن هم در زمانی‌که بیشتر از هر دوران دیگر باید در اتاق‌تان بمانید، شاید کمی طعنه‌آمیز باشد! با این‌وجود ما برای معرفی بعدی این فهرست، بازی Doors and Rooms: Escape games را درنظر گرفته‌ایم که توسط استودیو Gameday Inc. برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که باید آیتم‌های مختلف به‌دست آورید و با ترکیب آن‌ها راه‌حل و راه خروج خود را پیدا کنید. بازی از معماهای ریاضی مختلف بهره می‌برد و شما برای حل برخی از آن‌ها به قلم‌وکاغذ نیاز دارید. گرافیک بازی به‌صورت پیکسلی است و بازیکنان می‌توانند با محیط آن به بهترین شکل ممکن تعامل ایجاد کنند. طراحی هنری مراحل درکنار معماهای مختلفی که پیش‌روی شما قرار گرفته‌اند باعث می‌شوند تا در روند پیدا کردن کلید خروج خسته نشوید و از تک‌تک لحظات بازی لذت ببرید. بازی به‌صورت رایگان منتشر شده است و هم‌اکنون می‌توانید آن را از فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Doors and Rooms: Escape games

Gardenscapes

Gardenscapes

بازی Gardenscapes یک اثر معمایی با درون‌مایه سبک مدیریت است که توسط استودیو Playrix برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها توسعه داده شده است. شما در این بازی در نقش شخصیتی قرار می‌گیرید که وظیفه رسیدگی به یک عمارت بزرگ به او سپرده شده است و باید با حل معماهای مختلف امتیاز کسب کنید. باغی که پیش‌روی شما قرار گرفته است در ابتدا ظاهر خوبی ندارد و تقریبا تخریب شده است. به‌همین دلیل خدمت‌کار نزد شما می‌آید و فهرست‌ کارهایی که باید انجام شود، به شما تحویل می‌دهد. حل کردن معماهای بازی به شما پول و ستاره می‌دهد و با استفاده از همین ستاره‌ها می‌توانید به بازسازی و ترمیم بخش‌های مختلف باغ بپردازید. وقتی که کار تعمیر و نوسازی یک قسمت از باغ تمام شود قسمت‌های جدید باغ با مأموریت‌های جدید در دسترس قرار می‌گیرد. معماهای بازی از نوع مچ‌تری هستند و تنها کافی است میوه‌های هم‌شکل را درکنار هم قرار دهید و امتیاز کسب کنید. شما همچنین قادر هستید با استفاده از پول درون بازی آیتم‌هایی همانند دینامیت با بیلچه خریداری کنید و از آن‌ها در روند حل معماها بهره بگیرید. توجه داشته باشید که در هر مرحله تعداد حرکاتی که می‌توانید انجام دهید، محدود است و اگر نتوانید از فرصت خود استفاده کنید، در بازی بازنده می‌شوید و باید مرحله را از ابتدا آغاز کنید. گرافیک بازی زیبا و چشم‌گیر است و جزئیات بالای طراحی محیط بسیار به‌چشم می‌آید. تجربه این بازی نیاز به اینترنت ندارد و هم‌اکنون می‌توانید آن را به‌صورت رایگان از فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Gardenscapes

Hidden Folks

Hidden Folks

بازی بعدی این فهرست به یک اثر متفاوت و سرگرم‌کننده از توسعه‌دهنده‌ای مستقل به نام آدریان دی‌یانگ اختصاص دارد که در آن باید آیتم‌ها و اشخاص مختلفی را پیدا کنید. در بازی Hidden Folks شما به مکان‌های مختلفی از ساحل و صحرا گرفته تا کارخانه و جنگل سفر می‌کنید و باید چیزهایی که بازی از شما خواسته‌ است، پیدا کنید. تمامی شخصیت‌هایی که در محیط بازی مشاهده می‌کنید یک داستان کوچک به‌همراه خود دارند و این وظیفه شما است که با استفاده از سرنخ‌های ریز و درشت، شیء یا شخص گمشده خود را پیدا کنید. طراحی محیط‌ها و شخصیت‌های بازی با دست انجام شده است و سازندگان در آن‌ها تنها از خطوط مشکی‌رنگ استفاده کرده‌اند. وقایع بازی در بیش از ۲۵ منطقه مختلف رخ می‌دهد و شما در مراحل آن باید بیش از ۲۵۰ هدف مخفی‌شده را پیدا کنید. اگر به‌ بازی‌های کژوال و در عین‌حال چالش‌برانگیز علاقه‌مند هستید، بازی Hidden Folks را نصب کرده و سعی کنید آیتم‌ها و شخصیت‌های گمشده در مراحل آن را پیدا کنید.

دانلود بازی Hidden Folks

Mario Kart Tour

Mario Kart Tour

شرکت نینتندو و شخصیت ماریو را تقریبا هر گیمری می‌شناسد. ماریو که در ایران با نام قارچ‌خور شناخته می‌شود در مجموعه بازی‌های مختلفی حضور داشته است که هرکدام تجربه‌ای متفاوت را برای بازیکنان رقم زده‌اند. حال این شخصیت دوست‌داشتنی در جدیدترین بازی شرکت نینتندو به‌نام Mario Kart Tour حضور پیدا کرده است و قرار است با دیگر دوستان خود در یک مسابقه کارتینگ نفس‌گیر به‌رقابت بپردازد. بازی از سیستم کنترلی ساده‌ای بهره گرفته است و شما کافی است با کشیدن انگشتان خود به سمت چپ و راست، ماشین کارتینگ خود را هدایت کنید. در طول مسیر بازی آیتم‌های مختلفی پیش‌روی‌تان قرار می‌دهد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها رقبای خود را از دور مسابقه خارج کنید و از آن‌ها پیشی بگیرید. گرافیک بازی به‌صورت کارتونی و سه‌بعدی است و سازندگان از رنگ‌های شاد و متنوع در طراحی شخصیت‌ها و محیط‌ها استفاده کرده‌اند. شخصیت‌ها و ماشین‌های مختلف با پیش رفتن در مراحل بازی برای شما آزاد می‌شود. شما برای تجربه Mario Kart Tour نیاز به اتصال دائم به اینترنت دارید که البته باتوجه‌به خانه‌نشین بودن همگی ما در این روزها، این موضوع نباید چندان مسئله‌ساز باشد.

دانلود بازی Mario Kart Tour

Rebel Inc

Rebel Inc

مقاله مرتبط

بازی Rebel Inc یک اثر استراتژیک سیاسی و نظامی است که بازیکنان را در نقش فرماندارانی قرار می‌دهد که باید اوضاع یک منطقه پساجنگ را سروسامان دهند. از همان ابتدا که وارد بازی می‌شوید، متوجه می‌شوید که سرزمینی جنگ‌زده نیاز به رسیدگی دارد و این کار به‌شما سپرده شده است. در این بین باید با انتخاب مشاوران مختلف، رویکرد خود را برای بازگرداندن روزهای اوج سرزمین پیش‌رو اتخاذ کنید. هرکدام از فرمانداران وظیفه مشخصی به‌عهده دارند که انتخاب هرکدام از آن‌ها، امکانات و ویژگی‌های مشخصی را در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌عنوان مثال شما می‌توانید با انتخاب General از همان ابتدا نیروی نظامی را در اختیار داشته باشید و سرباز تربیت کنید. هدف شما در بازی رساندن میزان پایداری منطقه به مقدار ۱۰۰ درصد است. بدین منظور باید با بالا نگه داشتن میزان اعتبار (Reputation)، تصمیم‌هایی اتخاذ کنید که باعث افزایش پایداری منطقه و در عین حال راضی نگه داشتن ساکنان آن شود. دشمن شما در بازی شورشیانی هستند که هر از گاهی در یکی از مناطق سرزمین شما ظاهر می‌شوند و نظم آ‌ن‌جا را به‌هم می‌ریزند. شما می‌توانید شورشیان را توسط نیروهای نظامی خود سرکوب کنید و جلوی پیش‌روی و گسترش پیدا کردن آن‌ها را بگیرید. تنها مواظب باشید که در این مسیر، میزان تورم و فساد سرزمین خود را کنترل کنید و اجازه ندهید این عوامل باعث سرنگونی حکومت شما شوند. وقایع جهان بازی به‌صورت همزمان و زنده در حال اتفاق افتادن است و باید حواس‌تان به تمامی پارامترها باشد. Rebel Inc.‏ یک بازی استراتژیک تمام‌عیار برای طرفداران این سبک است و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم خود کند.

دانلود بازی Rebel Inc.‏

بازی موبایل Pandemic: The Board Game

Pandemic: The Board Game

در این روزهای شیوع بیماری کرونا، قرار است یک بازی به‌شما معرفی کنیم که در آن با قرار گرفتن در نقش یک تیم پزشکی، از همه‌گیر شدن یک بیماری واگیردار جلوگیری کنید. Pandemic: The Board Game براساس یک بازی رومیزی به‌همین نام ساخته شده است که در آن باید از شیوع چهار بیماری مختلف در خلیج جلوگیری کرده و درمان آن‌ها را پیدا کنید. Pademic درواقع یک بازی چندنفره و خانوادگی است و قوانین بسیار ساده و گیم‌پلی سرگرم‌کننده‌ای دارد. بازیکنان در طول بازی می‌توانند به شهرهای مختلف سفر کنند، با دیگر بازیکنان کارت‌های خود را مبادله کنند و جلوی بیماری‌های واگیردار را بگیرند. بازیکنان می‌توانند بازی را به‌صورت دو الی چهار نفره تجربه کنند و حتی اگر هم‌بازی نداشته باشند، آن را با هوش مصنوعی بازی کنند. زمانی‌که یک کارت بیرون کشیده می‌شود و شهری آلوده می‌گردد، بازی انیمیشن‌های منحصربه‌فردی پخش می‌کند که چگونگی آلوده شدن شهر و شیوع بیماری را در آن نشان می‌دهد. بازی Pandemic: The Board Game درحال حاضر با قیمت ۴.۹۹ دلار در فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور قرار گرفته است و اگر می‌خواهید با دوستان خود به جنگ ویروس‌ها و بیماری‌های کشنده بروید، تجربه این بازی بهترین فرصت است.

دانلود بازی Pandemic: The Board Game

بازی موبایل Plague Inc.

Plague Inc.

برسیم به گل سر سبد فهرست بازی‌های این مقاله! در بازی قبلی که Pandemic: The Board Game نام داشت، شما در نقش کادر تیم پزشکی قرار می‌گرفتید و وظیفه داشتید تا جلوی شیوع بیماری‌های کشنده را در سطح جهان بگیرید. اما اوضاع در بازی Plague Inc. کاملا فرق می‌کند. پیش از ادامه معرفی این بازی به شما بگوییم اگر از خواندن اخبار کرونا دچار استرس می‌شوید، پس بهتر است از این معرفی عبور کنید و به بازی بعدی بروید! Plague Inc. یک بازی استراتژیک اعتیادآور از استودیو Ndemic Creations است که در آن باید با انتشار یک بیماری در سطح جهان، نسل بشریت را منقرض کنید. پس از شیوع جهانی کرونا در سطح جهان، تعداد دانلودهای این بازی بسیار بالا رفت و بسیاری از مردم با تجربه این بازی سعی کردند تا مکانیزم پخش یک بیماری در جهان را از نزدیک درک کنند. در این بازی شما درواقع ابتدا با انتخاب یک عامل بیماری همانند باکتری، ویروس یا انگل، باید تلاش کنید تا حد ممکن آن را در سطح جهان پخش کرده و همزمان جلوی تلاش دانشمندان برای پیدا کردن واکسن را بگیرید. از همان ابتدا بازی از شما می‌خواهد که برای شروع بیماری یک کشور را انتخاب کنید که طبیعتا دیگر می‌توانید حدس بزنید بهترین گزینه کدام کشور است! با پیش‌روی در بازی و افزایش تعداد مبتلایان، بازی به‌شما امتیازی به‌نام DNA می‌دهد که به‌وسیله آن می‌توانید توانایی عامل بیماری را افزایش دهید. برای مثال می‌توانید قدرت عامل بیماری را دربرابر شرایط سخت آب‌وهوایی افزایش دهید یا کاری کنید که طریق هوا به‌راحتی انتقال پیدا کند. همان‌طور که گفتیم اگر روحیه‌اش را دارید، بازی Plague Inc. را از فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور دانلود کنید و جهان را به ورطه نابودی بکشانید!

دانلود بازی Plague Inc.

SAAZ

SAAZ

بازی بعدی این فهرست مختص علاقه‌مندان موسیقی است. بازی SAAZ شما را به دنیای موسیقی‌های کلاسیک نظیر آثار موتزارت و شوپن می‌برد و تجربه‌ای وصف‌ناپذیر را در اختیارتان قرار می‌دهد. بازی طراحی ساده و زیبایی دارد و به شما اجازه می‌دهد به‌راحتی با آن خو بگیرید. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که چهار دکمه در محیط بازی گنجانده شده‌اند که شما باید با مشاهده نت‌های موسیقی آن‌ها را فشار دهید. زمان‌بندی درست ضربه زدن روی این دکمه، باعث نواخته شدن موسیقی و درنتیجه کسب امتیاز می‌شود. طبیعی است که اگر زمان‌بندی صحیح نداشته باشید، موسیقی به‌خوبی پخش نمی‌شود و حتی اگر سه‌بار نت‌ها را از دست دهید، بازنده می‌شوید و باید بازی از اول آغاز کنید. سازندگان در بازی بیش از ۵۰ آهنگ مختلف گنجانده‌اند که با پیش‌روی در مراحل و به‌دست آوردن امتیاز، کم‌کم برای شما آزاد می‌شوند. با آزاد کردن موسیقی‌های بیشتر، بازی هم به‌مراتب سخت‌تر می‌شود و بازیکنان بیش‌ازپیش به‌چالش کشیده می‌شوند. همچنین در بخش شخصی‌سازی بازی می‌توانید پالت‌های رنگی دلخواه خود را انتخاب کنید تا تجربه SAAZ برای‌تان یکنواخت نشود. این بازی توسط سه‌ ایرانی در استودیو Minume ساخته شده است و بدون شک یکی از بهترین تجربه‌های بازی‌های ریتمیک را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

دانلود بازی SAAZ

Shadow Fight 2 Special Edition

Shadow Fight 2: Special Edition

بازی Shadow Fight 2: Special Edition نسخه پولی و کامل اثری است که تجربه یکی از بهترین بازی‌های مبارزه‌ای پلتفرم موبایل را دراختیار بازیکنان قرار داده بود. در این بازی شما در نقش شخصیتی به‌نام Shadow قرار می‌گیرید که باید برای بازپس‌گیری مهارت‌های مبارزه‌ای خود، با شیاطین مبارزه کند و آن‌ها را یکی‌یکی شکست دهد. او برای این‌کار نزد استاد خود می‌آید و از او طلب کمک می‌کند. تفاوت اصلی نسخه Special Edition حدف تمامی آیتم‌های پولی و تبلیغات و صد البته اضافه شدن محتوای جدید داستانی با بازی است. به‌نحوی‌که حال شما قادر هستید در نقش استاد Shadow هم قرار گیرید و خاطرات او را مرور کنید. بخش‌ شخصی‌سازی بازی بدون شک از نقاط قوت آن به‌شمار می‌رود که سلاح‌ها و آیتم‌های بسیاری را پیش‌روی بازیکنان قرار می‌دهد. ارتقا شخصیت اصلی بازی از نکات مهم گیم‌پلی بازی هستند، چرا که با پیش‌روی در مراحل با رقیب‌هایی روبه‌رو می‌شوید که توانایی‌های مبارزه‌ای به‌مراتب بالاتری نسبت به شما دارند. سازندگان بخش‌های مختلفی در بازی قرار داده‌اند تا بازی Shadow Fight 2: Special Edition از نظر محتوا به اثری کاملا سرگرم‌کننده تبدیل شود.

دانلود بازی موبایل Shadow Fight 2: Special Edition

Splendor

Splendor

استودیو Asmodee Digital نامی آشنا برای علاقه‌مندان بازی‌های رومیزی است. این استودیو فرانسوی چند سالی است که نسخه دیجیتالی بازی‌های رومیزی را برای کاربران پلتفرم موبایل عرضه می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد با دوستان خود این بازی‌ها را تجربه کنند. یکی از بازی‌های رومیزی که در چند سال اخیر توجه مخاطبان بسیاری را به‌خود جلب کرده‌، Splendor است. در این بازی شما باید کارت‌های امتیازدار میز بازی را جمع‌آوری کنید و زودتر از سایر به امتیاز ۱۵ برسید. این بازی را می‌توان یک الی چهار نفره تجربه کرد و از آن لذت برد. قوانین بازی بدین صورت است که در ابتدای بازی شما می‌توانید تعدادی مهره جمع‌آوری کنید. مهره‌ها در پنج رنگ مختلف که هرکدام نماد یک جواهر هستند، در بازی وجود دارند. پس از جمع‌آوری جواهرات رنگی، شما باید با استفاده از آن‌ها کارت‌های میز بازی را خریداری کنید. هرکارت ارزشی دارد که توسط اعدادی رنگی نشان داده می‌شود. خود کارت‌ها هم نماد یکی از جواهرات هستند و به‌دست آوردن آن‌ها به شما در خرید کارت‌های بعدی تخفیف می‌دهد. به‌عنوان مثال اگر توانسته باشید دو کارت جواهر قرمزرنگ جمع‌آوری کرده باشید، برای کارتی که دو جواهر قرمز و یک جواهر سفید ارزش دارد، تنها کافی است دو مهره سفید به‌دست آورید. همان‌طور که ذکر شد هدف نهایی شما جمع‌آوری ۱۵ امتیاز از کارت‌ها است و اولین کسی هم که موفق به‌ جمع‌آوری این امتیاز شود، در بازی برنده خواهد بود. بازی Splendor می‌تواند برای شما یکی از بهترین سرگرمی‌هایی تبدیل شود که به‌وسیله آن اوقات خود را سپری کنید.

دانلود بازی موبایل Splendor

Stardew Valley

Stardew Valley

Stardew Valley یک بازی شبیه‌ساز مزرعه‌داری است که در آن شما در نقش شخصیتی قرار می‌گیرید که پیش از مرگ پدربزرگش نامه‌ای به‌عنوان وصیت‌نامه دریافت می‌کند. پدربزرگ از او خواسته است تنها زمانی‌که زندگی ماشینی خسته شد، نامه را باز کند. بالاخره شما نامه را باز می‌کنید و متوجه می‌شوید که پدربزرگ مزرعه خود و وظیفه رسیدگی به‌ آن‌را برای شما به‌ارث گذاشته است. در این بین شما به مکانی به‌نام Stardew Valley سفر می‌کنید و با انبوهی از فعالیت‌ها روبه‌رو می شوید؛ از خرید تجهیزات و فروش محصولات‌تان گرفته تا فعالیت‌هایی مثل ماهی‌گیری، کار در معدن، برقراری روابط دوستانه با همسایگان و حتی ازدواج با یکی از اهالی مجرد دهکده! برای مزرعه‌داری در ابتدا باید سنگ‌ها و علف‌های هرز زمین را از بین ببرید. سپس می‌توانید با شخم زدن زمین و کاشتن بذرهای مختلف و آبیاری آن‌ها، محصولات خود را برداشت کنید. با انجام فعالیت‌های مختلف نوار انرژی شما کاهش می‌یابد و برای بازگرداندن آن نیاز به استراحت دارید. نقشه بازی هم نقاط مهم همانند خانه‌ها، مغازه‌ها و سایر مکان‌های به‌درد بخور را به‌شما نشان می‌دهد که می‌تواند کمک بزرگی برای پیش بردن بازی باشد. هرچه بازی را بیشتر تجربه کنید، محیط بزرگ‌تری پیش روی شما قرار می‌گیرید و مزرعه‌ بزرگ‌تری هم به‌دست خواهید آورد. در مجموع Stardew Valley یک بازی شبیه‌ساز کشاورزی کامل است که می‌تواند ساعت‌ها شما رای پای خود بنشاند، به‌نحوی که گذر زمان را احساس نکنید.

دانلود بازی موبایل Stardew Valley

Suzy Cube

Suzy Cube

Suzy Cube یک پلتفرمر جذاب با گرافیک سه‌بعدی است که وظیفه انتشار آن به‌عهده استودیو نام‌آشنای Noodlecake بوده است. شما در این بازی کنترل شخصیتی به‌نام سوزی را به‌عهده دارید که سعی می‌کند طلاهای گمشده قلعه Cubeton را پیدا کند و آن‌ها را به پادشاه بازگرداند. کنترل سوزی در بازی بسیار ساده است و برای حرکت دادن Suzy در محیط بازی کافی است تا سمت چپ صفحه‌نمایش را لمس کنید و با کشیدن انگشت‌تان روی این قسمت، Suzy را به جهت‌های مختلف هدایت کنید. همچنین سوزی با ضربه زدن روی سمت راست صفحه‌نمایش می‌تواند از روی موانع بپرد و راه خود را ادامه دهد. در طول مسیر می‌توانید برای سوزی کلاه‌های ویژه‌ای را پیدا کنید که با سر کردن آن‌ها توانایی‌های خاصی به‌دست آورد. به‌عنوان مثال کلاهی در بازی وجود دارد که امکان پرش دوتایی به سوزی می‌دهد و از آن پس با استفاده از آن به ارتفاع‌های بالاتری هم حرکت کنید. در نقاط مختلف مراحل ستاره‌هایی مخفی شده‌اند که با پیدا کردن آن‌ها می‌توانید بیشترین امتیاز را به‌دست آورید. گرافیک بازی همان‌طور که گفته شد، به‌صورت سه‌بعدی است و طراحی شخصیت‌ها هم از اشکال هندسی الهام گرفته‌ است. Suzy Cube یک بازی پلتفرمر سرگرم‌کننده است که می‌تواند شما را برای ساعاتی در اوقات فراغت‌تان سرگرم کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Suzy Cube

در این مقاله سعی کردیم تا برخی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های موبایل را که می‌توانید ساعت‌ها آن‌ها را در این روزهای قرنطینه تجربه کنید، به شما معرفی کنیم. سعی کنید در این دوران تا حد امکان درکنار خانواده در خانه‌های خود بمانید و برای جلوگیری از شیوع بیماری از حضور در مجامع پرهیز کنید. ما هم همانند شما امیدوار هستیم هرچه زودتر این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم و باری دیگر قدر همانند قبل از تک‌تک لحظات زندگی خود درکنار دوستان و اطرافیان لذت ببریم. راستی پیشاپیش سال نو هم مبارک!

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده